2015年7月20日 星期一

<< 書展花絮 >> 分享會 + 簽名會~~

籌備咗成大半年嘅新書 "BB的第一本食譜" 終於出世喇, 嗰種心情真係難以形容 (尤其是書展見到D書成座山咁)! 我自己都嘩嘩聲 ^O^


未有時間黎嘅朋友仔: 等我報導一下當日嘅實況先~ 即場首先有我簡單介紹一下新書嘅內容 ~




然後應出版社的邀請, 等我簽個名先~~ ^O^ (原來有咁嘅環節, 好得意啊~~)


之後, 我當然要來一個全家福啦~~ ^^ (其實孖寶有D悶, 因為佢地想去睇兒童圖書多D~)


我嘅至愛編輯 : Jennie 姐姐, 俾咗我好多好多好好嘅建議! (我地終於有合照喇~~~)


最後, 當然係簽名環節啦~~ 不過我嘅私人攝影師居然因為要睇住孖寶無影相 >____<  希望大會有影啦~~~ 

第一本書順利出版了! (我已經心思思有另外的題目想同大家分享 ^^ 大家密切留意住喔~~)

4 則留言:

  1. 恭喜你! 我住在美國的不知道如何可以買到你的書呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的店舖有出售呀~ 可以寄給你 =) 另一般食物也可以郵寄 www.bbn.com.hk ^^ 待我看看郵費再通知你 =) 如有興趣, 可先給我你美國的地址 (cs@bbn.com.hk), 再報價.

      刪除
    2. 已email妳我美國的郵寄地址。唔該!

      刪除