2014年1月17日 星期五

一歲大BB時間表

BBs 13 個月大, 正式開始食 3 餐固體 (早, 午, 晚).

我用咗大約1個月慢慢加早餐固體俾佢地.
> 少少麵包
> 加多D麵包
> 加芝士 /蛋

我盡量安排早餐她們自己食, 例如麵包搣成小塊, 放在她們的小枱, 她們自己拾來吃. 烚蛋整個給她們拿來咬. 那三餐之中已經有一餐她們是自己食 ^O^.


  13個月大: 每天飲食時間表    
         
  7:00 AM 起身, 坐 potty wee wee  (有無都坐, 通常都有)
  7:15 AM 4-5  安奶    
  7:30 - 8:00 AM (大人預備BB早餐)
(早餐) 8:00 AM 麵包/麥皮 + 芝士/   
  8:30 - 9:30 AM    
  9:30 - 10:30 AM 小睡1-2小時    
  10:30 - 11 AM    
(午餐) 11:00 AM 通粉/烏冬/軟飯/粥/五穀  + 蔬菜 +
  11:30 AM 食完午餐, 坐 potty poo poo (如果早晨去完就唔使再坐)
  11:30 - 1:45 PM    
  1:45 - 2:30 PM 沖涼 (兩個輪住)
  2:30 PM 5 安奶    
  3:00 - 4:00 PM 飲完奶, 小睡1小時    
(小吃) 4:00 PM 水果    
  4:20 - 6:00 PM    
(晚餐) 6:00 PM 粥 /軟飯  + 蔬菜 +
  6:30 PM 食完晚餐, 坐 potty poo poo    
  6:30-8:45 PM    
  8:45 PM 2-4 安奶    
  9:30 PM 瞓覺 (一覺瞓天光) 有時扎醒  

* 其間有時食少少餅 /大人飯.

27 則留言:

  1. 好花心思,不過懂得享受其中,樂趣無窮啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 博師奶: 係呀~ 煮嘢俾BB食真係好好玩呢 ^O^

      刪除
  2. 麵包/麥皮 + 芝士/蛋…
    想問吓(麵包/麥皮)幾多份量? 係一個包定半個/ 係一碗麥皮(老人牌??)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我孖寶每人可以食大約麵包1/2片 + 蛋 (大孖食到3/4個, 細孖食到1/2個).

      麥皮(老人牌OK)每人食到大約1/3碗 (但我通常煮多D, 全家人食, 因為咁少好難煮).

      刪除
    2. 謝謝你的回覆,我好鐘意睇你個BLOG架,可以學到去整唔同變化的食物比BB。

      刪除
    3. 謝謝您啊 ! 希望給大家多一點靈感 ^^

      刪除
  3. 想請教下你幾時可以轉三餐固體呢? 我個仔8個月大,但厭奶厭左5個月。依家2固3奶,固體每餐半碗,奶就飲2安已經唔想飲,玩1個鐘先4安。如果我將起身餐奶變為糊,3固2奶,營養會唔夠嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Janice,

      如果BB早餐肯食固體都可以架喇. 但建議你試下用奶開少少糊作早餐. 我孖寶8個月大時有時都唔肯飲, 我加少少糊, 餵佢地食又會肯喎.

      Cheers,
      Katrina

      刪除
  4. Hi Katrina,

    你好呀! 在網上無意中看到你的blog, 很喜歡和 學了很多東西, 你真是很比心機照顧她們!
    我想請教你一些問題是關於我囝囝的, 他現在1歲零12天(18.5磅, 很單薄), 他對食物不感興趣, 不知道是我們整得不好食還是他本身是食量小很的人, 現在我工人姐姐餵他食固體就好似打仗咁…每次都要食上一小時多才食完 (他現在是食軟身的飯和ABC粉) 以下是他每日的作息表, 可否給我一些意見呀, 謝謝!

    7:00-7:30 7-8安奶 (多數飲7安)

    8:00 食一條菜心(自己揸住食) / 食蛋王)

    8:30小睡2小時

    11:00-12:00 午餐(有時會分開兩次給他吃, 因為他很不專心, 姐姐會比玩具他拿住, 但我已強制不可給他玩具, 現在會給他一隻碗和匙)

    12:30-13:00 姐姐"豆"住他去便便,通常天天都會有(他不肯坐for他的小廁所)

    13:00-15:00 小睡2小時

    15:00-15:30 6-7安奶

    16:30 – 水果 / Apple Juice/ 蕃薯 / 餅乾, 他不肯食麵包, 一食就吐出來(麵包是自家製)

    17:30 小睡1-1.5小時

    19:00 晚飯(通常食到8點)

    20:00-21:30陪他玩

    21:30 飲5安奶

    22:00瞓覺

    23:00 瞓住飲多2-3安(因為21:30飲奶時他可能還飽, 所以只飲到5安, 我試過之後不再給他, 他會零晨5點倒叫肚餓, 所以要他瞓住再飲)

    *他由出世到現在, 多數每晚都會醒 (試過每小時醒一次), 我很多方法都試過, 但都失敗, 現在已好一點, 一晚會醒一次

    Yuki

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Yuki,

      唔好意思, 遲咗覆您. 好多BB1歲開始都係好似唔想食嘢咁架. 你有無睇過我另一篇BLOG?

      http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2014/01/12.html

      1歲零12天(18.5磅) 同我大細孖嗰時差唔多呀! 只要係跟住出生時條發展線就OK, 唔好同其他人比啊~

      就你以上的資料, 少少建議
      1) 1歲的BB每日飲12-16安奶, 因為飲太多奶會影響胃口 (病時除外). 你可以慢慢減少一點奶量 (不用過急).
      2) 17:30 小睡, 你可以考慮慢慢減去. 日間睡太多, 晚上瞓覺時間會短左.
      3) 23:00 零晨5點真的是肚餓? 因為好多BB1歲大晚上都會間中醒, 大多數給奶咀加輕拍都可以繼續睡. (如17:30 小睡減去, 可能會好一點)

      整體來看, 你的時間表很好啊! 你都好有心機啊!

      希望D資料對你有幫助啦~ 

      刪除
    2. 你好!你用咩方法可以夜晚醒一次

      刪除
  5. Hi Katrina,

    我對龍鳳b快9個月啦。食固體都食得好好。多謝你share照顧twins的心得。我想請教下你,你對twins一歲後係飲全脂牛奶定重係飲formula呢? bbs一歲後飲奶係咪重用奶樽呢?美國呢邊的醫生就叫我bb一歲後比whole milk或2%bb飲同埋唔好用奶樽飲要改用學習杯如飲管或sippy cup。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi YY,
      嘩, 你係咪自己湊? 有無人幫手呀?

      我孖寶仲飲緊 formula, 最主要因為方便. 其實很多地方 (包括香港,美國) 嘅指引都係
      1) 一歲起可飲用普通全脂奶.
      2) 開始用杯/學習杯飲奶.

      你都快可以開始試 ^^

      刪除
  6. Hi, Katrina, 你個blog好正呀,多謝你. 我個女而家10個月, 8 個月開始可以自己攞星星餅餅食, 佢而家都係鍾意自己攞手食多過我們餵佢, 但呢個月開始佢食兩啖就成日掉d野食落地, 點樣教佢唔好掉野食, 可以自己食到一餐?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Ka man,

      thanks thanks~ 大家覺得有用就好喇! 你囡囡10個月大鍾意自己用手食係好現象! 即是佢有興趣嘛!

      好多方法可以試, 例如開始俾隻碗佢, 每日都煮D唔同未食過的食物 ^^, 以下LINK 有多D點子及食譜LINK, 你可以逐一試下~
      http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2014/01/12.html

      每個BB唔同, 我孖寶到而家19個月大都唔係次次坐定定食完一餐架, 不過睇住BB每日有少少進步, 都好開心 ^^

      刪除
  7. 你好呀!今日發現你呢個blog!有些問題想請教下:
    我囝囝一歲24日,囝囝冇便便七日,到昨日先痾好多poopoo,昨日痾左三次,第一次一粒硬屎,第二次比較軟小小但大少粒屎,第三次痾超多!!呢兩個月便便真是好差,之前是非常好的,日日有便便!轉左食粥後,就兩日一次,三日一次,四日一次…最多去到七日!囝囝肯飲水,生果就一般!五至六餐:兩餐固體:節瓜甘筍薯仔瘦肉粥,南瓜三文魚粥/爛飯,菜芯瘦肉魚茸粥/爛飯,菠菜牛肉粥/爛飯,有時蕃茄薯仔abc粉等…
    時間表:
    6:00埋身喂
    9:00埋身喂
    10:30小睡1至1.5小時
    1:00食粥/爛飯
    3:00生果
    4:00埋身喂
    4:30小睡1至1.5小時
    7:00食粥/埋身喂
    8:30生果
    9:30埋身跟
    10:30睡覺
    半夜起身要食奶!起身一至兩次!
    其實每次喂粥好難搞,唔鐘意食!俾大人食物就鍾意!不過都係小!
    想問囝囝時間表ok嗎!是否喂得太多奶導致佢唔鐘意食粥呢?
    另外便便問題,已睇醫生,醫生開左益生菌及糖水,食左軟化大便,容易痾!是否粥太杰呢?
    期待你的回覆,萬分感激!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀, 真係要處理下喎! 少少建議:

      1) 要開始食固體早餐. 慢慢轉, 最初從少少麵包 /麥皮開始. 你試下麥皮啦, 對便便好好! 如囝囝食, 可加少少水果入麥皮一齊食.
      2) 是剛轉粥? 那之前呢? 都差不多開始轉難飯, 你囝食大人飯OK架, 初初份量係少D, 因為密度高過粥, OK架, 慢慢會食多D.
      3) 7:00 可只吃粥, 不飲奶嗎?
      4) 要戒夜奶了. 如是因為要吸啜, 可給奶咀.
      5) 我比較直接, 係呀, 奶次數是多了點.
      6) 便便方面, 跟飲食有關. 除了麥皮, 可試火龍果, 馬蹄, 雪梨蓉. 蔬菜每餐食到幾多? 看你的餐單, 水溶性纖維少了一點, 可加入豆, 如紅腰豆, 蜜糖豆, 菇, 如磨菇, 金菇...

      刪除
  8. 謝謝你的回覆呀!這兩個星期比較好些,可能吃多了蔬果,但仍偏向便及粒狀!
    1.早餐已開始食麵包,麥皮是大人吃開果隻,有嬰兒麥皮嗎?
    2.已轉粥三個月了,爛飯嘗試過,不喜歡呀,現在一日粥一日abc粉.同大人食飯時就俾小小大人飯。
    3.7:00只食粥
    4.因為肚餓而要飲夜奶,可能唔飽,或者夜晚果餐是否補奶粉呢?
    5.已慢慢開始減一餐奶
    6.蔬菜每餐食到四五菜芯,而火龍果每日食到四份一個!

    回覆刪除
  9. 你好呀,我囡囡依家13個月,
    最近固體食得好差,基本上乜都煮過俾佢,
    佢都唔係好肯食,
    但大人飯如果用外賣匙餵就肯食,咁有關係嗎?
    係因為平時食飯仔隻匙太硬嗎?
    如果午,晚餐唔煮粥,直接俾飯佢食可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 您好,

      平時食飯/粉的餐具是如何的呢? 餐具是有關的, 要有變化, 給BB新鮮感. 我通常預備兩隻給BB自己選擇, 有時食到中段, 佢地又會想轉匙.

      13個月大可以食飯 /稀飯架喇 (視乎BB喜好)~ 有試通粉/烏冬之類嗎?

      刪除
  10. Hello,已看了你的blog 半年了! bb已11個月了,基本上每次開電腦便是check 及study 你的bb時間表, 我已成了你們的fans 了...她最愛你的(三文魚)肉醬米通枌haha....

    今次想請教的是你的早餐是用麥糊還是真的大人的麥皮?另外麵包你是買那種給孖b? 她好Like 食包包, 不過食大人包會出粒粒....吾知係咪對麥敏感.....

    另外, 因為上個月出疹+腸胃炎, 之後口味不同了, 現在只肯食糊同白粥=.= 現在非糊狀的她都不食, 肉蓉hai hai 地吾肯食,上個月只係飲奶, .現在很thin 及面青, 吾夠iron....想俾D肉蓉佢有冇計仔呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Mandy! 多謝您嘅支持啊!!! 有您地嘅支持係我寫BLOG嘅動力!!唔好意思呀,咁遲覆,因為最近好多事在進行中。

      那個肉醬真係王牌黎架,我BBs到而家22個月大都好鍾意~ 是大人麥皮來的 (對便便好好)~ 包我有時自家制,有時麵包店買 (擺2日會發霉那些,小店/A1那些都OK,你可買回家先試一下), 即沒有防腐劑。出粒粒好多原因,BB本身有敏感嗎?可先試沒有防腐劑的。

      1)雞肝蓉 (2星期食一次OK了)
      2)糊選加鐵質的
      3)有無試過我那個竹蔗水?另外,仲可以煲山楂麥芽水開奶,到位X堂/余X生之類有得執。有開胃作用。湯水有煲嗎?
      4)病一病需要差不多一個月,食方面才會恢復正常,期間清淡為主/少食多餐,反而之後慢慢追番

      希望你囡囡已經好番好多啦~

      刪除
  11. 你好,我b已1歲,每次俾米糊、粥等俾佢食,佢都好似好難食,立即推出嚟,吾知係吾係吾仲意食哩种質地食物?但佢每次見我地食野,會立刻爬過來食,每次食吾多:半條通粉、小小面包。等等……佢而家主要飲奶粉,每次7-8安,每日5次!便便正常。請問決心要轉輔食,應該點做,時間點分配,同埋係吾係要由頭開始,由6個月B輔食中喂佢呢??好頭痛!!謝謝妳,麻煩妳!

    回覆刪除
  12. 你好, 想請教我B11個月了, 現在的時間表是7:00奶, 10:00粥,(水果) 12:30奶, 16:00粥, (水果) 18:30奶, 22:30奶。因為佢19:30開始訓覺, 所以晚上很難食固。請問7:00的奶的轉做糊仔可以嗎? 還是早餐一定要食奶怕消化不好? 謝謝

    回覆刪除
  13. Hi,你好呀,想問下呢,我個女16個月大,佢每朝都係十點起身,如果唔特別喂佢飲奶食嘢佢真係可以唔食早餐㗎,飲奶要tum佢先肯飲,仲要飲得三格,麵包果啲就咬兩啖就唔食,其實早餐淨係飲奶得唔得㗎?佢真係好無胃口,中午係十二點幾一點,都食得唔多,但係夜晚就食好多,好似突然胃口大開咁,其實咁嘅飲食習慣好似唔係幾好,我可以點做呀?😣😣另外其實朝頭早係等佢自然醒定係要特登叫佢起身俾佢有個好嘅作息時間㗎?呢兩個問題好困擾我,麻煩你幫下我,你得閒至覆我無問題㗎,唔晒你呀!🙇🏼‍♀️🙇🏼‍♀️

    回覆刪除
  14. 你好我想幫BB逐漸加固但係佢似乎唔感興趣,我嘅時間表如下麻煩分享你嘅意見啦.
    七八個月嘅時候曾經比過牛油果菜心佢食,佢會自己拎起揸住食少少,屋企人話佢未有牙仔唔好俾呢啲野佢食住。轉瞬間佢而家已經差唔多一歲大,近一個月我不斷比靸菜芯,小小紅蘿蔔,香蕉,你啲食物佢,但係佢拎起就會玩,從來唔會放入口。但係餅乾佢就會自己拎擺入口。除咗唔敢興趣,有時為下結啲嘅粥仔佢會濁親咁.係咪佢未適合開始食sauna啲嘅食物呢?

    我嘅時間表如下,會唔會飲啦飲太多呢:
    早上八點鐘起床:三至四安奶+
    八點半左右:糊仔/生果
    九點至10點:玩
    10點至11點左右:睡覺
    11點半至12點半:午餐: 粥仔+魚/肉菜
    一點鐘:午餐後的奶:3-4安
    2:00至四點:午睡
    四點起身:吃水果
    四點半:茶點後的奶三至四安
    四點半至六點:玩
    六點沖涼
    六點半晚飯:粥仔+魚/肉/菜
    七點半至八點半:玩
    八點半:晚飯後的奶,三至四安
    八點半至九點半:半玩,最後刷牙飲水清潔
    九點半睡覺



    回覆刪除