2016年6月17日 星期五

濕疹BB,全天候飲食護膚攻略! (一)

一路都好想分享一下不過未有時間今日終於""起心肝分享一下湊濕疹BB嘅經驗。雖然我家孖寶只是有輕微濕疹,但做媽媽嘅,又點會唔緊張…… 想分享嘅太多,分兩次同大家分享。

1.      玩具
話說做咗媽媽有時都幾大頭蝦,明明就知道泥膠係好多化學色素、化學添加劑 (尤其是顏色好鮮艷的),唔適合有濕疹/敏感嘅小朋友玩,但居然因為孖寶話想玩、想買,買咗,玩咗,仲出埋濕疹…… 事發係2個月前,兩個兩雙手都起晒濕疹 (仲係從來未試過咁勁),我有一齊玩,隻手都有少少,所以都幾肯定係新買的泥膠我,好自責,因為我忘了濕疹BB的基本護理特別因為我知道「敏感症狀」越刺激得多,會越來越厲害

醫生:「其實好多小朋友玩泥膠都會敏感,出濕疹,一睇就知,你睇,濕疹好多型態,今次係一粒粒突起的,硬硬地,會覺得痕的,遲少少仲會生到上手臂 (ß 醫生真係好有經驗,過兩日真係連前手臂都出埋!!!) D抗敏藥,揸D藥膏就OK。」

:D藥膏有無類固醇架?
 醫生:「有架,但好少劑量,蚊咬都可以揸嗰種劑量」
: (由於我係崇尚自然派,所以孖寶平時就算有輕微的濕疹,我都一定唔會用有類固醇嘅藥膏,但今次真係太多一定要用了) 好吧,唔該醫生。」
今次用咗成個月先好番晒… (中間要同老師溝通,又要教孖寶自己唔好係學校玩泥膠
但小朋友始終真係好鍾意玩泥膠哩類玩意,所以我地轉咗玩原始的「搓麵粉」!

<朋友俾咗個「自製天然BB黏土食譜」我,遲D分享 (點解叫食譜? 因為所有材料都食得架! 夠晒安全) >

2.      飲食

其實因為孖寶Daddy 同我本身都有鼻敏感,而且我自從懷孕之後,仲有少少濕疹。有研究指出,如家人患有過敏性疾病,小朋友患有一種或多種過敏性疾病的機會比平常人高3040%,所以我地一早懷孕嘅時候已經決定餵母乳,因為根據好多研究,BB頭六個月以全母乳餵哺,可減低日後患敏感症的機會。

雖然好想一直堅持餵母乳,但到孖寶6個月大,由於工作繁忙,就根據美國兒科學會嘅建議,為孖寶揀咗「pHF水解蛋白配方奶」(partially hydrolyzed protein formula),有助預防孖寶像我跟Daddy一樣患上敏感症或濕疹。

想了解更多防敏誤解可以看看,玩埋遊戲有「空氣清新機」送!!! (唔知幾時截止,快D click link 玩啦~~~)

< 下回待續 >

3.      家居清潔
4.      護膚
5.      飲食 (出濕疹的飲食禁忌)


#‎BB #嬰兒敏感 #濕疹 #新手媽媽 #資料由雀巢營養天地贊助

沒有留言:

張貼留言