2014年8月11日 星期一

<< 暢遊元朗大棠荔枝園 >> ~Kara & Kaylie's 1st Animal Farm Visit~

雖然天氣好熱, 但一直好想帶孖寶睇下動物. 上星期六終於"的"起心肝, 全家出動! 其實我對該園的期望是相當高 (聽人講得多, 但我自己都係第一次去), 但.....確實有點失望, 因為設施比較舊. 不過對於小朋友來說, 還是值得一去, 因為都有好多動物 ^O^ Kara & Kaylie 第一次睇牛牛, 馬馬, 羊羊, 好多好多魚魚, 烏龜, 孔雀, 仲有在樹上的香蕉, 木瓜.....

番到屋企, 仲好記得魚魚, 牛牛, 同扮"摘"香蕉 ^O^, 仲"Moo Moo"聲咁叫~
最後....... 同場加映 "爆車胎" (設施真係一般, 馬路在修葺中), 去到大欖隧道先發現, 好在隧道嘅工作人員真係好好好好!!! 幫我地換車胎呢! 真係好好彩!!




嘩嘩嘩 !!! 真係第一次見咁多彩色魚魚~ 好得意啊~



蓮霧? 在樹上的, 媽媽都係第一次見 !!!

  

  

Kara & Kaylie: 香蕉平時食得多, 在樹上的我都係第一次見! 等我摸下先~



羊羊好臭臭啊 !!!
 






 哈哈, Kara 話: 馬馬咁大隻, 我有D驚驚, 走喇!!!






沒有留言:

張貼留言