2015年9月26日 星期六

營孖媽上烹飪堂 @ Queen's Kitchen (皇后烹飪中心) =^O^=

最近忙到不得了, 除了工作, 還有新開學的孖寶多了少少功課 (只係劃下圖畫之類)~ 還有...,..好多新工作 ^^ <-- 遲D再分享, 所以有好多被邀請的活動也沒有時間去呢, 但當收到這個邀請, 真係好吸引!!! 因為我實在太喜歡烹飪了!! 而且好特別, 係"泰國菜"!!! 食就食得多, 但真係無煮過!

大多數人可能會去做 facial / shopping 作為減壓, 輕鬆下, 但我更愛這類 cooking class /demonstration, 因為中心會預備所有食譜, 材料, 廚具, 當然仲可以試老師同埋自己嘅手勢啦. 今次我仲帶咗個特別嘉賓 ...................

同主人家影張合照先 (Queen's Kitchen 個 logo 好靚啊~~) 主廚 "傅太" 係邊?

傅太當然是在主持大局, 為大家示範菜式 (真係好多人啊~~) 



 pad thai 食得多, 但真係第一次學煮~~ (好有零感呀! 等我又諗個 "唔辣" 嘅版本先, 孖寶應該會好鍾意 ^^)

我最鍾意睇人地個廚房~ 好多 herbs & spices 呀!



我都有動動手架 ~ 

神秘嘉賓 -----> 哈哈, 係我先生 (順便拍下拖~ ) ^^ 今次係相公嘅 1st cooking class! 原來拍拖去上烹飪班係好好好好玩架!!! ^O^ (當然因為老師嘅菜式好味, 而且泰式的佈置給人很 relax 的感覺~) 相公似乎都好滿意安排, wakaka 


相公對這個用"生咸蟹"做嘅 泰式 salad 好有興趣~ 

去過泰國幾次都無試過哩個泰式小食, 烹飪中心職員話係好出名的! 係咪得我未試過呀? 仲教我正宗食法, 又真係幾好味喎!!!



 甜品時間 : 椰汁4色丸子 (實在太靚太好味喇~~ ) <--- 我有份 "初" 架~




當然唔少得 "芒果糯米飯" ! 之前都唔知原來這個 '糯米飯" 係加咗"斑蘭葉" 煮架~ 怪不得咁香~~


玩咗成晚, 真係好好好開心! 主廚 "傅太" 全程都好細心示範同講解. 過咗成晚都唔知原來 主廚 "傅太" 係...........億元闊太! (事事親力親為, 一定係對烹飪非常熱誠!!!) 

有興趣知多D ?


 




沒有留言:

張貼留言