2015年2月4日 星期三

增強寶寶抵抗力 : 維他命C

流感高峰期, 真係好驚!!!尤其是屋企有兩個豆丁!除了要注意個人衛生, 有充足睡眠,適量運動(大人小朋友都係),可以做嘅就係從飲食幫BBs 增強抵抗力!!!

好似好簡單,不過都同大家分享下~ 主角係"維他命C"- 在人體內是高效抗氧化物,有助增強抵抗力。

其實一開始番 PN (學前班) BBs 已經有飲 (番咗學個飲食時間表同餐單唔同咗好多呀.....不過未有時間寫...遲D再 update)。每日 1 杯鮮榨橙汁 (用1個橙榨的, 大約有3安士 = 90毫升).


番得PN嘅都有 2 歲(2-5歲都一樣), 營孖媽嘅建議:

平日:1個中型水果

(流感高峰期)份量:
大碼BB (大食B,75 percentile 以上): 每日2個中型水果
細碼BB(細食B,50 percentile 或以下):每日1個中型水果+1細杯鮮榨果汁連渣(因為太多纖維會令BB太飽)<-- 我家BBs是這個 range

食用方法:
上午班:早餐時 食水果/飲鮮榨果汁連渣
下午班:午餐後及上學前 食水果/飲鮮榨果汁連渣

 為什麼要在上學前吃水果?
因為維他命C是水溶性的,並不會被貯存在體內,多餘的還會很快被排出體外(通過尿液),即是如前一晚吃了水果,第二天早上體內只剩很少/甚至沒有來自維他命C的"高效抗氧化物",所以上學前吃最理想。亦因為這樣,水果是分開吃的好,即是可以早上吃一半的份量,下午吃另一半的份量。

其實外國人很早便知道這個道理,所以外國人都在早餐吃一點水果。

而這就是註冊營養師的工作吧 (對自己湊B又真係幾有用)~ 吃什麼,何時吃,怎樣吃 
What to eat, when to eat and how to eat =)
  孖寶好鍾意佢地嘅果汁時間^O^


20 則留言:

  1. 如果唔榨汁,直接食一個橙應該會更好?
    士多啤梨同藍莓係咪都是好選擇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 羅羅, 係呀, 不過我孖寶每日已有1個水果, 所以我就俾佢地另一份飲果汁 (滿足下佢地) ^^

      係呀, 我地嘅水果每日唔同, 包括有藍莓 (這個係成日有的, 因為我都鍾意), 蘋果, 啤梨, 木瓜, 桃, 士多啤梨, 火龍果, 香蕉......全部都有不同營養, 輪流食最好~

      刪除
  2. 如果無時間搾果汁,俾BB飲維他命C (康X C)得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Kelly,

      BB咁細個, 天然的好D.....唔榨食切粒的都得架~

      刪除
  3. 謝謝分享!! 一直以為只要多吃橙便可以, 所以多數晚飯後會給兩歲多女兒吃差不多一個中至大型橙, 現在才知原來是有時間性的 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. mavis, 晚上吃都好, 最好係每次食一D, 有時間的話, 早午晚都食. 咁就全日都有充足維他命C 喇~

      刪除
  4. 11個月bb早晚都可以飲連渣? 現在多數吃蘋果和香蕉

    回覆刪除
    回覆
    1. T.yuen, 你等12個月大就可以試橙喇~ 而家仲可以試木瓜, 啤梨, 火龍果, 車厘子, 藍莓, 桃(而家未必有..) ^^ 不同水果有不同營養素.

      刪除
  5. 回覆
    1. Eunice,

      等12個月大就可以試橙喇~ 而家仲可以試木瓜, 啤梨, 火龍果, 車厘子, 藍莓, 桃(而家未必有..) ^^ 不同水果有不同營養素.

      *

      刪除
  6. 用熱水坐暖橙汁會減少vit C 嗎? 如小朋友有痰, 有冇其他食物代替來吸取VIT C 呢?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Yi,

      會啊, 熱力會減少vit C, 所以室溫就可以了.
      如本身咳/傷風, 食蘋果比較好.

      有痰可以試下 "焗陳皮水" 啊:
      http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2014/10/blog-post_14.html

      刪除
  7. 多謝指導,我也開始讓14個月大的孩子一早一午飲橙汁了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很好啊~ 也提一提: 記住都要食水果啊~ 果汁每天也不要多過120ml ^^

      刪除
  8. 請問相中的渣汁器在哪裡買?

    回覆刪除
  9. 見到張相想問下你對孖女係幾大學識直接用杯飲水/果汁呢? 我對孖寶快18個月大,牛奶都重係用緊bottle但牛奶以外的飲料都係用飲管杯。

    回覆刪除
    回覆
    1. YY, 佢地大約12個月大開始多用杯, 尤其飯後, 因為杯方便 =P
      每個小朋友唔同, 你地都可以轉下有時用杯呀~

      刪除
  10. 請問用那個牌子的搾汁機?市面上有很多牌子,又慢磨,又低速真是唔識選

    回覆刪除
  11. 平時有比開液體維他命C(每日5ml)囡囡飲.
    想問下佢宜家傷風咳食緊藥, 我需唔需要停維他命C, 等佢好返先再飲, 定可以食藥期間照比佢?

    回覆刪除