2016年12月20日 星期二

芝士紫菜爆谷

Jingle Bells Jingle Bells~~ 聖誕節就到喇~~ 好多Party 黎緊呀~~ 想整D簡單, 好味又健康嘅小食? 早前見麥當當嘅 Shake Shake 薯條好受歡迎, 靈機一觸, 等我整個 Shake Shake Popcorn 爆谷先~~



【材料】
乾栗米粒適量
植物油適量
芝士粉適量
紫菜碎適量 (可用攪拌機攪碎)



【做法】
(1)   在高身平底有蓋鍋中,加入植物油至覆蓋全個鍋底,以中慢火加熱。
(2)   加入乾栗米粒,份量以可以覆蓋全個鍋底,但不會重疊為準,蓋上鍋蓋。
(3)   轉慢火,會開始聽到霹靂拍啦的聲音(是乾栗米粒開,形成爆谷的聲音)。待霹靂拍啦聲音停下來,即可關火。
(4)   趁暖,盛起與芝士粉及紫菜碎一同放進保鮮袋,Shake Shake 搖勻,把爆谷取出,即成。


【營養師 Katrina 小貼士】
-          爆谷是「全穀物」是屬於健康的小食
-          以芝士粉代替鹽份除了可以減少鈉質的吸收亦可以增加鈣質的吸收

沒有留言:

張貼留言