2013年12月17日 星期二

竹蔗馬蹄紅蘿蔔芫茜水

孖寶1歲之前營孖媽我都無特別預備"清熱解毒"的湯水給BB飲, 不過自從打完1歲針, BBs發燒後, 第一次見BBs有好多脷苔好白好厚 (仲有口氣), 就決意要開始煲多點"清熱解毒"的湯水給BBs.
 
**後來BBs太婆話打針之前可以煲竹蔗馬蹄紅蘿蔔芫茜水俾BB飲 (當然要係對哩D食物無敏感), 仲可以預防因打針引起的發燒~ (我下次都要試下) 

雖然我是營養師, 不過我都好相信中國人傳統智慧 /中藥理論 (部份)! 實行中西合壁!

 
做法如下.


好處:
清熱解毒 (中性溫和)
材料都是日常烹調會用 (不是藥)
大人都可以飲.
 
飲法 (我孖寶):
隔星期飲.

煲一煲可連續飲兩日. 我用竹蔗馬蹄紅蘿蔔芫茜開奶給孖寶 (一日兩餐). 兩個都好鍾意飲呢! 亦試過淨飲, 一次可以飲2!

材料:
竹蔗                     1扎
馬蹄                     10粒
紅蘿蔔()         3個
芫茜                  5棵

做法:
  1. 煲大約兩大中湯碗水.
  2. 一邊煲水, 一邊將所有材料洗淨.
  3. 竹蔗切段, 一開二/, 視乎大小 (如圖1) - 易於出味, 放入煲.
  4. 馬蹄一開二(如圖2) - 易於出味, 放入煲.
  5. 紅蘿蔔切成塊狀, 放入煲.
  6. 芫茜(連根), 放入煲.
  7. 煲大約2小時, 即可!
圖1: 竹蔗


圖2: 馬蹄
 





*注意: 不用茅根, 因為"涼".



11 則留言:

  1. 蔗有蔗糖會唔會唔太好呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試下啦~ 因為煲完D水真係好少甜. 大人飲的通常仲加冰糖)~ ^^ 我俾BB食D嘢我全部試過晒架~

      刪除
  2. 回覆
    1. Hi Krystal, 可以去皮, 可以不去皮 ^^ 我有時買到去皮的就用去皮. 快為主~

      刪除
  3. 呢個我都有煲, 但係用茅根。請問芫茜一定要連根嗎?因怕洗不乾淨會有沙

    回覆刪除
    回覆
    1. Amanda: 都OK架, 不過老人家話連根好, 我覺得無壞, 所以照跟 ^^ 係呀, 要洗乾淨D, 同普通菜一樣, 要浸1個鍾.

      刪除
  4. 我想問係幾多碗水煲到兩碗水?我仔一歲前飲人奶,自從一歲後飲奶粉就開始有厚厚的白色脷苔同口氣,照你的食譜煲左一次俾佢飲,口氣真的少左好多,非常多謝你的食譜!
    佢依家15個月啦,不過由一歲起佢好似咩都五想食咁,我試過好多不同類型的粉面飯,不過都是食幾口
    請問有咩方法改善胃口?

    回覆刪除
    回覆
    1. hi Rebecca,
      大约5-6飯碗,煲到2-3碗 (大约就ok, 多咗大人飲 ^^) . 媽媽奶確是最好的~ 你好叻喎,餵到一歲!

      唔知你有無睇過我另一個post呢?有8成媽媽BB都會經歷哩個階段架~
      http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2014/01/12.html?m=0




      刪除
  5. 營孖媽,你好!想問一歲BB能喝這個湯水嗎?需要減份量嗎?
    另有一很困擾的問題請教:我家寶寶便便非常不順暢,常常兩三天才大便一次,經常出現四五天不便便,要用BEBEGEL通便,而且很硬很難屙出。
    飲食方面已經每天給她吃蔬菜,水果,水也肯飲,試過飲用一個月的乳果糖,但情況也未有好轉,不知你有無好的方法可以教下我,謝謝!

    回覆刪除
  6. 歲半b有咳及痰,鼻涕,可飲這湯水,因準備要打針。

    回覆刪除
  7. 謝謝分享, 小朋友有G6PD (蠶豆症), 除這個湯水外, 還有其他"清熱解毒"的湯水介紹嗎?

    回覆刪除