2014年2月28日 星期五

燉洋蔥 (止咳)

 燉洋蔥可以止咳 (舒緩咳的症狀) 好多人都聽過, 但究竟是不是真的有效呢? 我大細孖近幾日又有鼻涕又咳, 不想太倚賴藥物, 一連三日, 除了食藥, 還試燉了洋蔥, 效果是蠻不錯的!

味道是甜甜地有D洋蔥味, 我孖寶都好鍾意飲呢!

材料(1人份量):
洋蔥(中)1個


做法:

1) 將洋蔥去皮,洗淨,横切成圈 (如下圖).



2) 將飯碗倒轉放入大碗中,將洋蔥片擺放如下圖. 


3) 再將大碟蓋在大碗上,蒸30分鐘 (我試過燉1.5小時, 汁會深色一點)。


4) 將大碟移去,取走洋蔥,只剩飯碗 (如下圖)。<咁BB究竟食乜呢?秘密係碗入面!>



5) 將飯碗取走,洋蔥精華就隨隨湧出!<BB就係飲哩D精華喇!>


大概有1/4碗洋蔥汁

28 則留言:

  1. 回覆
    1. Hi Ka Yee,

      未得啊, 起碼8個月大, 份量仲要減半.

      刪除
  2. 我對孖b係早產b,早咗兩個月出世,從出世計現在9個月大,但從預產期計7個月大,請問可否飲洋蔥汁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Queenie,

      icic, 未得架, 起碼等多一個月~

      刪除
  3. 我個仔9個月了可以用一個燉1個半鐘嗎?

    回覆刪除
  4. 我對孖女4嵗大, 有鼻同氣管敏感, 依個月D鼻水不停,伴隨就是咳嗽。唔想佢地成日食藥, 依個可以幫助到嗎?是否也是一個份量已經可以, 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Rani:
      可以呀,一日一人一個(你可以一次過燉2個),連續3-4日,停一停。無咳平時間中都可以飲。增強抵抗力~

      刪除
  5. Halo, BB18個月大, 有D夜咳,是用一個嗎? 不需加水入碗中也可燉出汁? Thanks 

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,用一個,唔使加水架, 係真正洋蔥汁~

      刪除
  6. 你好!我個b已34個月,佢上星期咳我比左4日佢飲,已好左好多,這2天又有兩聲咳同好多鼻塞多鼻水,可唔可以再比佢飲?或可以食d嘜?唔該晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思, 遲咗覆...可以架, 只要不是連續太多日就OK. 最主要係要增強抵抗力, 同舒緩一下. 記得飲多D暖水. 你BB仲可以試海鹽燉橙. 如我覆得慢, 你可以 facebook 提下我~ 希望你BB已經好番晒啦!

      刪除
  7. 請問係咪每日飲一次? bb 岩岩8個月,

    回覆刪除
    回覆
    1. hello, 係呀, 一日一次. 8個月大只用1/2隻洋蔥喎~

      刪除
  8. My baby is turing one next week...should I use the whole onion or just half of it, please?

    回覆刪除
  9. Hello, 阿女十一个月大,每日饮一次?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Vicky,

      係呀~ 一日飲一次. 1個中型的.

      刪除
  10. 請問我女女9個月大,這兩天我也錯燉了整個洋蔥給她,會有問題嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用太擔心. 不是長期食多了不會有問題的.

      刪除
  11. 你好,我bb 110日大,佢而家晚晚咳,仲咳得好勵害,一咳就喊,心痛死我啦,我都想燉比佢飲呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Chist, 但你BB只有110日大, 4個月大都未有, 因為BB腸胃未成熟, 真的不要食/飲其他食物啊~~ 有沒有看醫生呀? 不要估估下, 去看一下醫生吧~

      刪除
  12. 請問bb5個月大食得嗎?

    回覆刪除
  13. 請問bb5個半月大食得嗎?岩岩開始有鼻水同咳!

    回覆刪除
  14. 我囡八個月...係咪用半個洋蔥燉汁....連續咁樣整三日比佢飲?

    回覆刪除
  15. 請問BB六個半月,有流鼻水同咳嗽可以飲嗎?

    回覆刪除
  16. 請問BB六個半月,有流鼻水同咳嗽可以飲嗎?

    回覆刪除