2014年3月4日 星期二

番茄淮山甘筍小肉丸

 淮山健脾好多人都知, 孖寶6個月大時已經食過淮山蓉, 但最近孖寶已經不喜歡太蓉的食物. 上星期雖然預備了淮山粒煮瘦肉, 大細孖都不喜歡呢 @__@ 不過我是不會氣餒的! 亦不會放棄有益的淮山!

今次試了姨婆婆的食譜. 番茄+淮山, 孖寶好好好鍾意啊!!!

由於妹妹BB鍾意自己用手食, 所以特別鍾意小肉丸~ 家姐BB不太鍾意小肉丸, 所以一半肉碎, 一半小肉丸.


 材料 (2人2餐份量):

 番茄 (中) 2個

淮生 2吋長
甘筍 2吋長
瘦肉 4 両
 番芫茜1小棵 (可加可不加)
油1茶匙 (可加可不加)

 做法:

1) 淮山, 甘筍去皮洗淨, 切粒 (有些人可能處理淮山時手會痕癢, 可戴上手套)

 


2) 將以上材料加水, 開始煮.
3) 番茄原隻放入滾水煮3分鐘至皮裂開, 取出, 去皮, 切粒, 與其他材料一起煮大約20分鐘.


4) 將一半肉碎做成小丸狀 - 大概1CM 直徑 (如下圖). 其餘一半先放入(3) 攪均,再將小肉丸加入煮10分鐘. (加入小丸子時不要大力攪, 否則會散)

5) 番芫茜切碎, 加入, 煮一分鐘, 即可!

~午餐配星星粉及西蘭花; 晚餐配軟飯及西蘭花~

 

沒有留言:

張貼留言