2014年4月14日 星期一

<復活節食譜 #1> 快樂小雞三文治

還有一個星期就到復活節了!上一年孖寶還只有4個月大,所以都沒有特別準備什麼,不過今年孖寶已經16個月大 (連我自己也不敢相信時間過得那麼快!),所以媽媽我就準備了一連串的應節食譜及遊戲,希望孖寶可以感受一下復活節的歡樂氣氛~

食譜#1:快樂小雞三文治

簡單快捷又好味,大人/小朋友及1歲大的BB(需視乎個別發展)都可以食~


製作需時: 25分鐘


材料:
麥包 4
美式芝士 4

胡蘿蔔片 少許 (裝飾)
黑芝麻 少許(裝飾)
做法:

1)         胡蘿蔔洗淨去皮,切薄片,放入水中慢火煮1520分鐘,直到胡蘿蔔變軟。
2)                  先在A4紙上畫紙樣,把所有材料用較剪剪成如圖中所示的形狀。


3)         然後砌出雞仔在蛋中的圖形(請看完成圖),即成。(我家有孖寶, 所以有兩隻小雞, 兩隻大雞 ^O^)



<營養焦點> 
配搭適量的蔬菜及水果,就成了一頓營養均衡的餐點。


7 則留言:

  1. 回覆
    1. thanks thanks~ ^^

      你BB都係K喎~ 我的是Big K and Little K~ ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝你地嘅支持 ^O^~ 越多人覺得有用, 我越有動力呢~

      刪除
  3. 你好!偶然見到個post,三文治太可愛^ ^小朋友一定鍾意。
    想請教我囝囝兩歲半,大半年唔食正餐,乜嘢食材同味道都唔啱,好頭痛。淨係食奶又唔飽,營養唔夠,真係唔知有乜辦法!請指教

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要調較一下~ 不過慢慢來。不如你記錄佢3日幾時食過乜,食咗幾多 + 時間表,然後我幫你望望啦~ 你可以PM我都得。

      刪除
  4. 請問美式芝士邊隻牌子同邊到買?thanks

    回覆刪除