2015年6月1日 星期一

Towngas 煤氣烹飪中心: 水蒸蛋糕 + 三色饅頭 實習班 (純天然, 無添加)

第一次係 Towngas 開實習班, 真係好好玩呀! 等我介紹下我地係課堂做乜先~

一入到廚房, 就見到Towngas工作人員幫忙預備的食材及用具, 好細心啊!

今日的實習項目係 "南瓜饅頭"!  



好多蒸籠呀! 因為實習班可容立10人, 一人一個, 所以有10個呀!


早上10:00, 正式開始! 先示範 "水蒸蛋糕". 材料簡單, 係咪好靚呢? ^O^ 沒有加發粉或梳打粉的! 只有麵粉, 蛋及糖. 真是很健康的! 食譜是家傳的 (來自我媽媽), 是我從小就吃的味道~ (當然我也改良了一點點~) 

可做大的, 又可以做杯杯的, 食譜過兩日再分享! 




係咪睇到都想咬一口呢? ^O^ 好鬆軟的!


跟住就係示範製作饅頭喇! 我仲帶咗我師傅 - BBs 姨婆來, 實行 "雙導師"制. 因為做饅頭 (同其他包點) 真係需要多D技巧, 雖然是10人班, 但多一個導師可以更貼心照顧每一個學員 ^O^  

黃色係南瓜, 綠色的會是什麼呢? 唔知大家估唔估到呢?


紅色又會是什麼材料呢?


開心的時間過得特別快, 平日課堂是12:00 下課的, 但今天到12:30才下課 (因為大家都樂而忙返)~ 好開心見到大家拿著自己的作品回家跟家人及寶寶分享 ^O^ (有學員話我知她星期六學完, 星期三就立刻要到美國做給她2歲多的孫囡吃 ^^ 感謝大家欣賞我家的健康蒸蛋糕及饅頭~)

沒有留言:

張貼留言