2016年4月20日 星期三

白汁蘑菇三文魚燴通粉

白汁蘑菇三文魚燴通粉
(適合9個月大或以上)
【需時】30分鐘




好多媽媽都知道一歲以下的BB, 不應以普通牛奶取代母乳或嬰兒配方奶, 但好少媽媽知道原因. 其實原因有二, 第一係因為普通牛奶不像配方奶般容易被1歲以下的寶寶完全消化, 第二係因為普通牛奶會加重寶寶未完全發育的腎臟. 為咗令孖寶多D營養, 我就諗咗個用配方奶粉代替普通牛奶嘅BB白汁食譜, 孖寶好鍾意呀 (無白費媽媽的一番努力) ^O^


【材料】(2餐份量)
蘑菇粒3-4滿湯匙 (大約1/2厘米的大小)
三文魚粒 2滿湯匙 (大約1/2厘米的大小)
白汁材料:
牛油1茶匙
1/2
配方奶1/2
麵粉1-2茶匙 (可用淮山粉代替)
嬰兒貝殼通粉6滿湯匙 (未煮)

【做法】
1.          放適量的通粉在滾水中,用慢火煮8分鐘,關火後不要打開煲蓋,讓通粉繼續最少15分鐘,餘溫可令通粉完全熟透,若想通粉更軟身和滑些,可30-45分鐘。
2.          取出通粉,隔去水份, 備用。
3.          牛油下鍋, 慢火,下麵粉, 邊攪拌, 加入水及蘑菇粒煮10分鐘.
4.          加入配方奶煮滾, 再加三文魚粒煮8分鐘, 拌入通粉即可!

【營孖媽小貼士】

²  我就用左雀巢®超級能恩®3號奶粉整哩個白汁, 因為孖寶飲開, 對佢嘅味道會熟識D~ 大家都可以用BB平時飲開嘅奶粉整.
²  一歲前不建議用普通牛奶,如家人患有過敏性疾病,BB患有一種或多種過敏性疾病的機會比平常人高30至40%! 根據美國兒科學會嘅建議,可選用pHF水解蛋白配方奶粉(partially hydrolyzed protein formula),有助預防BB患上敏感症或濕疹,詳情可參考:https://goo.gl/acWZyw
²  蘑菇有豐富的水溶性膳食纖維適量地加入寶寶的餐單有助預防便秘.
²  在寶寶的餸菜加入奶可以增加寶寶吸收的營養.
²  三文魚、紅衫魚、大眼雞魚、沙甸魚等含豐富DHA, 有助寶寶的視力及神經系統發展.



#資料由雀巢營養天地贊助

1 則留言:

  1. 多謝你推介呢個食譜,BB好鍾意,想問下如果每日有一餐煮呢款白汁,會否食得太多牛油唔好?謝謝你!

    回覆刪除