2016年9月5日 星期一

BB/小朋友食物去邊買?

一直都好多媽媽問我 BB /小朋友 食物去邊度買,  我當然會細心回覆啦 (不過慢D) =P. 最近有幾個媽媽提議不如我放係 BLOG, 咁大家自己可以黎睇, 又可以叫新手媽媽 friend 自己黎睇 =) 似乎簡單D~ ^O^

好, 我"的"起心肝, 開始第一篇喇~ (最多人問的) : BB芝士 =)

由於一個人的能力有限, 所以歡迎媽媽們有好嘢大家分享, 例如

1) 有好嘅新題目 (我未有的): 可以 Facebook PM 我, 好介紹我會 post 係 BLOG, 咁其他新手媽媽可以睇~  (我可以寫番出處, 例如: 特別鳴謝: 大古城的AA媽媽) ^^

2) 對於已有題目嘅 Post, 例如 "芝士", 有好介紹, 大家可以隨便 upload 係"回覆" (可以 upload 相嗎?)

大家互相學習, 發揮媽媽精神~~~ ^O^

沒有留言:

張貼留言