2014年4月26日 星期六

"BB版"忌廉磨菇雞湯

哈哈,只是剛開始煮,老公就已經聞到好香的磨菇味~ 老公是對煮食毫無頭緒的, 所以好好奇原來烹調中的磨菇是可以咁香!!! 係呀, 磨菇係幾特別, 因為洗切都沒有太多香味, 食的時候也不太多香氣, 但偏偏煮的時候會好好好香~

~~磨菇有豐富水溶性膳食纖維, 有助BB靚便便, 所以是BB餐單中不可缺少的食材啊~~


需時: 30 分鐘

材料 (2人2餐份量):

新鮮磨菇4隻
薯仔(大概2隻雞蛋大小)
雞肉4両
水1碗
忌廉適量 (大約4中式湯匙)
油1茶匙 





做法:

1) 薯仔洗淨,去皮,切粒,加水煮。
2) 磨菇洗淨,一部份切片,一部份切幼粒,一部份切大粒一點 (如下圖),放入煲同煮大約20分鐘至軟身。


3) 雞肉洗淨,切細粒,連忌廉及油加入煮5-7分鐘, 即可。

午餐配通粉、露筍,晚餐配軟飯、小棠菜

<小貼士>
- 大人的忌廉磨菇湯都是用攪拌機攪到蓉狀的,但想BB多練習囗部肌肉,所以切成粒狀及塊狀。
- 薯仔可以令湯杰一點,增加口感
- 加少許忌廉是健康增磅的方法

 
 

12 則留言:

  1. 想問下我仔仔13個月大, 可唔可以飲呢款湯呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Gigi,
      可以架喇~ 最主要如果未試過忌廉, 可以減少D忌廉 ^^

      刪除
  2. 你好呀,我想問下用咩忌廉?

    回覆刪除
    回覆
    1. hi Athena,

      超級市場雪櫃放芝士附近有细细盒的 whipping cream. 例如總統牌红蓋仔~

      刪除
  3. 想問下10個月bb可以飲嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Num,
      10個月可以呀,整幼粒D,用母乳/配方奶代替忌廉,少水多奶就 ok喇~

      刪除
  4. 路過見到你個blog真好,學到野ga! 我囡18個月啦食野方面一直令的好頭痛,唔鍾意食! 今晚照樣煮了這餸,太感動...鳴..呀囡竟然無抗拒主動食;_; 果然,bb食得好媽媽自然想煮! 營孖媽你寫多些西餐食譜俾bb oY~~

    回覆刪除
    回覆
    1. JunJun MaMa: 多謝您啊!我可以keep住寫blog分享食譜都係因為有你地支持!每當聽到你地話D食譜有用,我都好感動,充滿動力 ^v^ 好呀,我其實有好多食譜未有時間分享~

      刪除
  5. 剛剛一歲的BB可以食嗎?磨菇會唔會好難消化?

    回覆刪除
    回覆
    1. hello, 一歲可以食架喇,但仍要切細粒D ^^

      刪除
  6. 營孖媽你好呀!
    我是新手媽媽, 路過見到你個BLOG學識好多野呀~~多謝你分享。
    我見到你煮俾BB的肉類都沒有加任何調味料, 整出黎會好鞋口嗎?

    另外, 以上雞肉加忌廉煮5-7分鐘, 忌廉會唔會變酸啊? 因我見好多食譜話忌廉加熱太耐會變酸的。
    謝謝你指教!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Meko,

      多謝您嘅支持呀! 係呀, 肉類是沒有調味的, 但1歲後都會落下薑, 蒜, 好味D~ 肉會鞋鞋地, 不過BB都OK, 仲可訓練佢地咬咬, 太滑容易吞, 可能會唔想咬 =)

      又唔會喎, 我有次叫工人姐姐整, 佢加多咗成包忌廉, 我"畢"番起D南瓜忌廉, 再煲過自己飲, 都唔酸喎..... 如果你有時間整, 話我知啦~

      刪除