2014年6月6日 星期五

健康增磅之選: 烚腰果

BB除了吃餅、水果、包....作零食,還有什麼健康之選? 我家孖寶至愛之一 --- 果仁!

<營養焦點> 果仁: 含豐富植物不飽和脂肪酸,維他命E, 有助BB健康增磅。

*適合一歲以上BB. (但第一次食要注意有沒有食物敏感)

材料: 

生果仁,如合桃、腰果、松子 (即未經烤焗).....適量
水 (可以放多一點, 因為果仁會吸很多水)

做法: 

果仁連水一起煮滾,轉慢火,煮2小時,至淋 (程度是可用匙壓成蓉的 "淋" 度),待冷卻,即可食用!可放雪櫃2天。

餵食方法: 初食可先“搣“细 ,待BB習慣後, 可給BB自己咬就可以。

另外,可煲湯時加入,那就不用另外煮。

8 則留言:

  1. 營孖媽, 你好, 我想問下BB 食既菜係未要買有機既好D? 另外D 菜蓉 / 瓜蓉係獨立食還係溝埋米糊食? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. hello, 如果可以,有機/本地種會好一點,因為多數會少一點農藥。獨立,先俾bb試每種蔬果的原味,食幾啖後又"畢”d落糊/粥一齊食,咁會有趣D ^^

      刪除
    2. 謝謝你回覆, 今星期開始試下 ^^ 希望阿女會鐘意食啦

      刪除
    3. 嘩,好開心喎,BB進入新的階段 ^^ 有乜問題,再話我知啦~

      刪除
    4. 營孖媽,您好!想請教一下:
      囝囝14個月,我媽話煮飯仔時可落小許鹽,因為鹽其實都有人體需要嘅物質,係唔係呢?
      仲想問其實BB一個星期可以食幾多雞蛋,有人話每日可以食一隻,又有啲話一星期只可食兩隻!因我囝係超級鍾意食蛋的
      餐餐無蛋不歡 … 所以想問清楚!
      唔該晒 ^3^

      刪除
    5. 營孖媽, 你好, 跟你方法俾阿女食, 食左3日薯蓉同3日節瓜蓉。 雖然係要食左奶先肯食固體, 阿女食得OK ^^ , THX

      刪除
    6. Hi Bo Lau,

      唔好意思, 遲咗覆. 鹽2歲前不用加. 鹽最主要的營養素是"鈉", 但其他食物已有, 再加會太多, 而因為BB的腎臟未完全發展, 所以太多會令腎臟負荷太重.

      蛋方面, 到目前為止沒有指引, 我採取"中間". 我孖寶自1歲開始每人每日半隻. 即每人每星期大約3-4隻. ^^ 其實真係好多不同食材, 所以可以選擇多D其他的食材 ^^

      刪除
    7. hihi, 聽到大家話BB食得好, 我都好開心啊!

      刪除