2014年12月18日 星期四

BB 旅行 @ 沖繩 (Day 4 & 5)



第四天的行程: 首里城 (午餐也在這裡) > 御果子御殿 > 酒店沙灘游泳 > 晚餐

 數日的酒店早餐, 可以每日都不同~ 好好味啊~






 酒店早餐區還有兒童遊戲 corner, 真係好貼心啊~



首里城是世界文化遺產之一, 所以都安排在行程之中, 但其實不是太特別, 只是到此一遊,.


 午餐 (好似好專心咁喎~ ^^ )


買手信從來都是媽媽我的最愛行程之一, 當然不可錯過沖繩必買手信熱點 à 御果子御殿!!! 又一佩服日本人的地方,賣手信的地方也像景點!


我的至愛:紫薯撻(最初還以為會很甜,但原來也不太甜。亦因為不太甜,所以也破例給BBs嚐了一點點……..但最終居然每人吃了一個!!!真的太好吃了吧!)




晚餐 :

店名: 海之家
電話: 098-966-2180
地址: 沖繩縣 恩納村 瀨良垣1523-1

 雖然好熱, 又多蚊, 但卻是我喜愛的 cozy style~




 沒有蔬菜, 所以叫了兩客青瓜給BBs~


還有她們至愛的粟米~


居然仲有煙花睇 !!!  又是完美的一天 ~ ^^


第五天的行程: 沖繩動物園 > 那霸AEON > 回程

登登登登這個就是要多謝好友Helen 媽媽介紹的景點 - 沖繩動物園!




真的沒有見到遊客,當天是星期四,只有很多當地幼稚園生在旅行!但事先聲明,地方是不大的,亦因此特別適合幼稚園生或好像我家孖寶未夠兩歲的小朋友,因為不用走太遠的路就可以見到另一種動物。動物也是偏細隻的,不知道是因為不夠地方,還是因為配合小朋友(因為太大小朋友可能會驚)。




 

日本小朋友的便當都很漂亮啊!連地蓆,餐具,都特別漂亮!可以在動物園野餐真好!

 




Okinawa Zoo & Wonder Museum 沖繩動物園 
    電話:098-933-4190
 營業時間:(10 - 3 月) 9:30 - 17:30, 最後入場時間: 16:30. 夏季時間請留意官方網址. 
    休息日:逄星期二, 及當地公眾假期 (出發前一定要去官方網址看清楚啊! )

    入場費: (大人) 500 日圓 / (中學生) 200 日圓 / (4歲小童~小學生) 100 日圓 (我家孖寶未夠兩歲, 免費~)

** 星期六日去會多一點活動, 例如餵小動物, 騎馬仔... (我地星期四去, 所以無呢, 也是留待下次吧!)
*** 大家有興趣想要園內地圖可以留 message 給我~~ (或我日後有時間再 upload 吧~)

今次只參觀了 ZOO 的部份, 不夠時間去 Wonder Museum 及 petting zoo (在 zoo 裡面的) 親親小動物呢!  下次一定要去啊!!!



動物時間開始喇!入園後會最先見猴子類,雀鳥,之後就會發現這個.....不知為什麼, 但家姐BB可是很喜歡它啊!!! 不願離開... (可能是因為家中有一本故事書是有蝙蝠吧 ?! ) 也難得一見它的真身!




跟著還有很多其他的鳥類, 猴子......等,還有我也是第一次見的「食蟻獸」。BBs都好鍾意食蟻獸啊,仲不停話俾我地知食蟻獸個鼻好長(用手勢指住個鼻
 
之後仲有河馬!!仲以為BBs會驚(因為好大隻),但兩個居然完全被吸引了!走到超近距離,反而我有點驚她們走得太近!去完旅行個幾月,居然仲識扮河馬行路!誰說BB會忘記去旅行的所見所聞?讀萬卷書不如行萬里路是真的!






長頸鹿BB,連姨婆,婆婆都被吸引住!很漂亮的花紋啊!


BBs同婆婆是日行程最喜愛的動物 - 大象!BBs睇大象,媽媽睇BBs睇大象,哈哈~ 而家係屋企仲會間中用手扮大象的長鼻 ^^




大象附近有洗手間, 也是中途休息的好地方, 孖寶也先吃一點茶點~  (一路睇象, 一路食餅餅, 真開心 ^O^)



最後一站:那霸AEON,推介大家一定要來這個 foodcourt 啊,尤其推介炸白番薯片,炸紫薯餅,炸蓮藕,連婆婆同奶奶都推介。還有超級市場(我居然買了一包沖繩米回香港)!
很想分享一下AEON提供的BB購物車,居然有幾個 size選擇,適合小BB,中BB同大BB,仲可以當作餐椅,真的很貼心啊,為什麼香港AEON沒有的?!




超舒服,連大孖都睡著了(BB購物車仲可以調教角度)!




總括5日4夜的行程,實在太短了!最少也多一日吧!動物園也只去了一角,至少應該預留一日!西松屋也沒有時間去,那霸市中心也只是快溜了一下。也好,給自己及BBs多去一次的理由 ^O^

BB 旅行物資 check list

http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2015/03/bb-check-list.html


BB 旅行 @ 沖繩 (預備篇 + Day 1) 
http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2014/11/bb-day-1.html


BB 旅行 @ 沖繩 (Day 2) 
 http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2014/11/bb-day-2.html

BB 旅行 @ 沖繩 (Day 3)

http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2014/12/bb-day-3.html


4 則留言:

  1. 睇左你呢篇blog, 我都決定同tarebaby去動物園呀~
    請問可以send張zoo地圖給我嗎? 不好意思, 我地星期六就上機啦... 太遲問...
    tareworker@gmail.com

    thank you so much!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 我而家至睇到你 message 呀! 你地最後有無去呀? 有無去 petting zoo 呀?

      刪除
    2. 唔緊要呀~
      我地有去到petting zoo呀, 其實好細嫁咋, 不過可以摸下小動物, tarebaby都好開心~

      wonder museum都好好玩呀! 我諗小學生年紀會仲岩玩, 我同tarebaby 仲一齊做左個小手工.

      多謝你介紹沖繩動物園呢個地方, 去到見到小學生, 都見到香港人添~ 我地12:30去到, 約5點離開, 玩得好開心~

      刪除
    3. 我無去wonder museum...因為只有好短時間...下次有機會要好似你地咁留耐D ^^
      我都好想帶BBs再去啊~

      刪除