2014年12月13日 星期六

BBs 第一次跟媽媽出席 Blogger function

今日好榮幸被 mothercare 邀請, 出席由 Babymoov 及 IPC Foodlab 主辦, mothercare協辦的

「BB至愛廚神 - 健康烹飪比賽」! 今日我嘅身份唔係參賽者, 亦唔係評判, 而係第一次以營養師 /blogger 身份參加活動~ ^O^ 可以全程都好輕鬆咁享受一個愉快嘅上午 (我有同參賽者傾計, 佢地話都幾緊張啊!) ~

 

10:00 am 大會安排了大家到 IPC Foodlab 粉嶺總店的天台農莊參觀



係我夢寐以求嘅香料花園啊! 仲有好多好特別嘅香草 :

過手香 (一摸成隻手都香! 好得意!)

甜菊 (即代糖嘅原材料!!! 我都係第一次試食!!! 很有趣, 很甜的一片葉!)


 去溫室探下D菇菇~


姬松茸 (形狀好可愛啊~)


11:30 am 比賽正式開始

這位就是今天的冠軍得主喇! 我都被佢嘅參賽作品吸引~




試食時間: 大家都整得好好味啊~

  

Behind the scene~

 

1:30 pm 我都試用一下這部 Nutribaby 多功能食物處理器先~ 

可蒸可攪拌, 都幾容易用啊~ 最啱喜歡試新產品的我~ Babymoov 的法籍 HK Area Manager 仲好細心咁介紹如何使用呢~  ^O^

想知更多有關 Nutribaby? 可以 click 入以下網址: www.babymoov.com


2:00 pm 優閒午餐 @ IPC Foodlab (食材新鮮, 味道仲好啱小朋友呢 ~ )



既然去到粉嶺, 接著順道去了農莊取材 (食材), 明天再續 ^^

沒有留言:

張貼留言