2013年9月28日 星期六

急凍青豆的代替品 : 老荷蘭豆

之前係舊BLOG我淨係識用lab top 寫blog, 新blog試下用mobile 先.

哩種豆豆鈎起我唔少童年回憶, 話說BB 婆婆係營孖媽細個嘅時候成日整俾我食,所以好有感情. 而家輪到我整俾BBs 食. 不過其實都係BBs 婆婆買。



由上至下

1) 新鮮老荷蘭豆去殼, 取出豆, 唔好洗, 直接放入冰箱貯存 (因為唔係成日有得買, 所以BBs婆婆一次過買咗兩斤貯備 - 連我都無得食 @__@ ). ** 因為BBs婆婆係屋企已經做咗去殼, 所以無新鮮個樣俾大家睇.....不過去街市問下, D檔主會知係乜.

2) 要食嘅時候, 取出放入滾水烚 1/2 - 1 小時, 直至D豆變軟身.

3) 因為係老荷蘭豆, 所以每位豆都仲有個透明殼(硬的), 所以要壓扁D豆, 個殼就會退出, 唔要.

4) 最後將D豆壓至想要嘅蓉狀就可以食架喇~ 下圖係我地9個月大時食, 所以唔使咁蓉. 等BB可以'趙"下. 訓練咀嚼.

*點解唔直接用急凍荷蘭豆? 因為好多都有色素架 (見D水綠色就知) !



1 則留言:

  1. 您好
    請問雪藏青豆應該點煮呀? bb而家9個月吾係好食粥仔. 仲有咩食材可以比佢食?
    謝謝

    回覆刪除