2013年10月13日 星期日

BB好去處(3) + 第一次登高: 城門水塘 (多樹,靚湖/水塘, 有馬騮,有狗,有蝴蝶)

** 提醒,因為有好多馬騮,所以帶住BB嘅家庭真係要自己衡量去唔去,又或者開車去,由車裡面望出去睇 **
 
 
BBs Daddy 尋日問營孖媽我想唔想去城門水塘, 雖然我地之前去過 (2個人), 不過真係唔知有乜啱BB(只係知道有馬騮), 同埋無乜特別感覺. 今日一去到, 發現好好好多人, 跟住先記得原來今日係 "重陽節" ! BBs Daddy原來係好有心思,想帶BBs 去登高!而今次亦係BBs第一次登高!


 
去到下午3點,從入口左面進發(有D崎嶇,大約行咗30-45分鐘,一路行一路睇風
景,就再回頭,中途搵咗個地方有枱就坐下俾BB飲奶奶)
 
好處:
 
 - 有狗, 有馬騮, 有蝴蝶 (BBs好有興趣)
- 有好多唔同品種嘅樹/植物
- 有靚湖/水塘
- 有小溪 (BBs好有興趣)
- 交通都算方便 


有乜可以做得好D?
 
- 唔好帶BB車, 因為真係好崎嶇 (入口左面條路), 我地今次都"豬"咗 =P
 
 
出發喇~
 

** 提醒,因為有好多馬騮,所以帶住BB嘅家庭真係要自己衡量去唔去 **
 
 
BBs:今日唔知有乜玩呢?
 
 
家姐BB:好開心啊~ (btw 我有四隻牙喇)
 
 
 
妹好BB:我都好開心啊~ (btw 我都有四隻牙喇)
 
 
有Monkey啊~(圖右),其實有好多,不過因為有BB,所以最好唔好咁近馬騮!


** 再一次提醒,因為有好多馬騮,所以帶住BB嘅家庭真係要自己衡量去唔去 **

 

 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言