2013年10月2日 星期三

BB 通粉

BBs 8.5個月大試食以下嗰種 (盒寫7個月大可以食):


成分: Brown rice 糙米

做法: 

1. 滾水放入適量通粉, 慢火煮8分鐘.
2. 熄火"焗"最少15分鐘 (待中間熟透), 我地通常焗 30-45分鐘(軟身D, 滑D).
3. 隔去水份, 就可以食喇~



 BBs 9個月大試食以下嗰種 (盒寫8個月大可以食):


成分: Spelt 斯佩爾特小麥

做法 (同上):

1. 滾水放入適量通粉, 慢火煮8分鐘.
2. 熄火"焗"最少15分鐘 (待中間熟透), 我地通常焗 30-45分鐘(軟身D, 滑D).
3. 隔去水份, 就可以食喇~


P.S. BBs 10個月大喇~ 營孖媽本來以為BBs婆婆會唔讚成BBs食多幾餐通粉代糊, 因為BB要慢慢"趙", 所以會食慢D. 但係原來BBs婆婆好讚成呀!!! 因為BBs婆婆覺得通粉無咁熱氣! 有趣有趣! 

2 則留言:

  1. 你好呀我係Amanda孖仔媽媽! 新blog留個言先! 祝開張大吉!
    請問呢隻牌子BB粉你係邊度買嫁?幾錢左右呢(格價中)?

    回覆刪除
    回覆
    1. Amanda: 終於都見到你喇! 仲驚你地有D會覺得Blogspot無咁好用, 唔過黎添! 多謝多謝! 我仲搬緊D舊BLOG文章, 希望可以快D完成啦~ ^O^

      我之前係 marketxxxxx 買架, 你知道邊度抵都PM埋我啦.

      刪除