2013年10月2日 星期三

Its time for some reading~ 究竟營養師睇乜書?

下圖哩本係所有美國註冊營養師都有嘅書 (只係edition唔同). 我嘅係第10版, 而家出到第13版 (基本內容都一樣, 只係有D新research finding, 同埋食物金字塔唔同左). 我仲記得大約8年前, 醫管局仲請過其中一位作者黎香港講TALK, 真係得益不淺.

營孖媽我好多時候都會攞出黎番查一D資料. 雖然INTERNET D 資料有時仲新, 不過有D基本資料都係需要睇下書嘅~

P.S. 哈哈~ 有BBs陪我, 真係好sweet啊~ (佢地見我讀書, 好似好有興趣想睇埋一份呢~)







2 則留言:

  1. 可不可以問一個題外話,因為生左龍鳳B之后,又一直喂母乳,所以一直好肥,成130幾磅,一直想減肥,但是又怕影響奶量,所以想請問你,營養C是不是有辦法在不影響奶量的同時,設計餐單 ,然后可以健康減磅?
    在這方面,你可否提供一些影響比我?我是之前在你舊BLOG有留言的龍鳳B媽媽來的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實一直想分享產後瘦身, 不過未有時間. 我自己6個月停餵母乳(好想餵長時間一點, 不過我自己病咗, 泵得無咁勤力, 少咗好多, 所以順道停了), 8個月開始"積極"減磅.

      我想問你幾高? 等我計一計你的理想體重. 另外, 給我你3 日的餐單, 幫你睇睇. ^^

      刪除