2013年10月12日 星期六

PN面試篇(一): 方方樂趣

BBs人生嘅第一個interview, 真係好值得紀念啊 (咁細個人仔, 10個月零12日大, 其實有D攪笑, 下面再詳述)~ 因為BBs係"細B', 最多都係後補位 (即係到咗14年12月如果有人退學, 仲要有兩個, 我地先有位!!!), 所以我地都係本住去玩嘅心情多D.

報告一下先~~

校舍光線充足~



日期: 2013年10月12日
時間: 11:15am (但係等咗一個鐘 @___@), 不過好彩無撞小睡時間.
地點: 方方樂趣 - 海濱分校
出席人士: 主角(大K & 小k), 營孖媽, 翹爸爸, & BBs婆婆) 一行5人

流程:
(1) 係學校樓下泊好架BB車
(2) 上學校
(3) 到除鞋區留低對鞋 (大人, BB都要).
(4) 然後去報到 (對名).
(5) 跟住就係等喇 (雖然要等一個鐘, 不過真係好好好玩啊!!! 因為好多好多玩具, 又有小朋友, 學校D裝修又好靚靚 - 吸引BB嗰種) <--- 哩一個鐘真係等得值 (當遊戲時間), 不過玩得太興奮, 所以突然要入一間房, 再有一個陌生人(老師) 問咁多問題真係feel到BBs覺得有D odd.
(6) 等叫名, 然後一個輪住一個 (孖B都分開 in), 到一間細房(課室), 會有一個老師in. 老師講廣東話. 哩個時候, 好在婆婆有一齊黎, 因為當我同翹爸爸陪咗一個入去, 另外一個就要婆婆睇住喇~
(7) 真正面試時間大約15分鐘.
(8) 最後就係等一個月之後通知喇! 由於我地係細B, 所以就算OK, 都要到14年11月有2個人退學先係真取錄! (難度好高!)

面試過程 / 小任務 (Tasks)

(1) 疊杯杯 (將細的放入大的入面) <--- 大D嘅B係要疊高.
(2) 蘋果 (俾假蘋果 mami /daddy食)
(3) 電話 (按制) <---細粒按鈕
(4) 指爸爸
(5) 梳頭 (自己梳頭, 幫 mami /daddy 梳頭)
(6) 揭書書
(7) 飛吻 /握手 /shake hands (如果唔同老師飛吻 /握手 /shake hands , 老師會攞出手套公仔, 然後叫BB同手套公仔飛吻 /握手 /shake hands)
(8) 搖玩具 rattles
(9) 最後老師話: 老師送個貼紙俾你啦, (攞出一小籃貼紙仔, 有大有細), BB你自己攞一個貼紙啦~ (大家要留意嘅係"一個" 啊 ^____^ )

其實以上我地平時都有同BB玩, 不過BBs都只係願意同老師玩4-5樣, 其實有D攪笑, 因為佢地太細, 課室又好多吸引佢地嘅嘢, 色彩繽紛, 所以佢地鐘意周圍望多過望老師 = p, 不過今次都係好嘅經驗, 同埋可以了解一下學校 /老師.


* 大B考嘅嘢會唔同, 例如認顏色, 大細... 等. (想知嘅可PM我)
** 因為不准拍攝, 所以只影咗少量相.

 
 
有人玩得好開心啊~~
 





4 則留言:

  1. 咁細個就玩呢d 。我好擔心我b。佢現在連拍手都吾彩我

    回覆刪除
    回覆
    1. 同BB玩多D哩D遊戲就得架喇~ 好有趣架, 你以為佢唔彩你, 不過其實佢地吸收晒, 然後突然有一日, 佢地就會你唔叫, 佢都自己玩嗰D遊戲! 不過最緊要係有預備玩具俾佢啦. 咁佢就會自由發揮架喇~~~ 哈哈, 我都好鍾意玩佢地D玩具.

      你嗰個係大B, 到時就唔同遊戲架喇~ ^^

      刪除
  2. 請問大B要考D咩野呢? 呢緊我對孖女都準備考PN啊

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Jaffy,

      你都係孖囡? 開始面試未呀? 大B都可能會考細B那些, 又會考:

      1) 疊杯杯 (疊高) / 疊高積木 (細細地正方形那種)
      2) 認交通工具 (從的士, 小巴, 巴士中, 老師會叫小朋友攞 "其中一樣")

      刪除