2014年2月9日 星期日

BB早餐 (14m) : 黑芝麻燉蛋

孖寶 14 個月大,終於可以食堅果類了!今天試了簡單的 <黑芝麻燉蛋> 作早餐 (配麵包)。
材料 (2BB 份量):
雞蛋2隻
黑芝麻粉1滿茶匙
水(大約2中式湯匙)
做法:
1) 打蛋, 加水。
2) 伴入黑芝麻粉 (黑芝麻粉會浮面)
3) 用錫紙蓋面,蒸13分鐘,即可!
我用茶匙““成粒粒,然後孖寶用牙籤“吉“來吃。

3 則留言:

  1. Dear 營孖媽:

    Hiya! 有個問題想請教呢!

    早前陪大細孖回健康院,姑娘話一歲後已可食鹽,更應開始食大人食物,不用分開煮,即使出外用餐,也不用帶BB飯了。

    這同我所聽開的理論有很大差別啊!請問從營養師角度,可時可給BB食物下鹽呢?

    Cheers,
    Amanda

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Amanda mama,

      好問題! 雖然各地都有仔細攝取量建議 (1克, 2克...), 不過真係無理由成日計住, 所以我會建議 :

      簡單來說, 1歲我建議不用添加鹽, 可從大人食物中取出BB的份量 (但要未加調味前). 例如我介紹的很多食譜, 如椰菜豬肉烏冬係大人都可以食的. 不用分開煮都可以. 但有時都要分開煮,因為例如我想食石斑,BB唔食得,咁都係要分開煮。

      但一歲大出外用餐真的要帶BB飯,因為通常鹽份比較高。

      1.5歲可開始將大人食物(已添加少量鹽),分給BB食, 慢慢適應大人食物。(我孖寶14個月大了,好快會分享多D)
      2歲可跟大人食(家中,外出都可以,但都是低盬為主) - (期待中 ^^ 我已經諗到好多食譜想同BB分享~~)

      http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2013/08/bb_2.html

      刪除