2014年5月25日 星期日

蒸藕餅

蒸藕餅 - 新奇, 得意, 有趣, 又簡單~

 最適合: 不喜歡吃肉的小寶寶, 又或是不太喜歡蔬菜的小朋友, 因為外形真的很有趣,也讓小朋友認識多一點食材~ ^^

第一款是"夾"的,有點像車輪,孖寶每人吃了兩件 (每件直徑有 7cm)!加另外的餸,午餐吃多了 1/2両肉(平日吃1両)!其實孖寶還很想吃多一點,只是媽媽我覺得真是吃得多了點,一次過也不能吃太多啊~

  

第二款是"將蓮藕磨絲" 做成小藕餅,晚餐吃,都是每人吃多了肉!(嘻嘻,我暗自好開心,因為BBs 都鍾意 ^^)

材料 : 

蓮藕
免治瘦肉4両


 做法(第一款):

 1)將蓮藕洗淨,切薄片,中間釀免治瘦肉。需按數下,待瘦肉填滿蓮藕的小洞,那就會黏緊(因為藕汁本身就有黏稠的作用,如"藕粉")
2)平放在碟上,蓋上錫紙,蒸20分鐘,即成。

第一款:(12m+)


 做法(第二款):

 1)將蓮藕磨絲/蓉,加免治瘦肉,做成小肉餅。
2)平放在碟上,蓋上錫紙,蒸20分鐘,即成。

 第二款:(9m+)
  
 
  
Kaylie 好鍾意媽媽整嘅"蒸藕餅"啊~
 

是日配的另一款餸菜同今日的好"夾"!就算不是同日吃,也可以在"蒸藕餅"的第二日吃~ 遲一點再分享 ^^

2 則留言:

  1. 多謝營媽媽,提供呢個易整又好味的菜式,我大孖鍾意食小藕餅,細孖鍾意食車輪藕餅,每人食左三四件!其餘亦成為大人的晚餐!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在太好喇, AMANDA媽媽!!!嘻嘻,你大細孖鐘意食就好喇!我同你都一樣整定多啲,剩番的大人食 ^_^ 我仲有好多好味食譜, 遲啲得閒upload~

      刪除