2014年5月8日 星期四

一口 "飯團波波"

孖寶有時唔想食飯,只要快速地拿一塊保鮮紙,做這個 “飯團波波“,就會變成 “BBs, 你地食得咁快,媽媽做飯團波波不夠你地食得快啊!“ 一餐飯的飯量不用5分鐘,食完!

當孖寶食完飯,媽媽想用大人的飯做幾個飯團波波拍個照,同大家分享,大孖BB居然要添食!最终要食多3個! 拍完照的我自己食, 又真係幾好味喎! 哈哈, 得意D真係會食多一點~ ^O^

原本食得慢吞吞, 好似唔想食, 但只吃了 1/3 平常的份量 (按照很多書, 應該係代表"飽" ?? 可以停, 不吃?), 不過當"飯團波波" 出現, 孖寶會用5分鐘清晒D飯, 而且仲會可以添飯啊 !

雖然有時真的是飽了, 不過其實很多時候係因為BB/小朋友的專注時間比較短, 所以好快覺得悶, 所以只要食物有趣一點, 連我都想食多一點! =^O^=

** 不喜歡吃飯的BB / 小朋友一定要試啊~ (不過也不要每餐都這樣, 否則會悶)

沒有什麼特別技巧, 就如下圖, 一包一按, 完成.

一口一個, 剛剛好~

 

 

3 則留言:

  1. 你好Katrina, 今日試咗唔成功,阿囡仍然無興趣真頭痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔食飯, 定所有都唔食? 幾大呢?

      刪除
  2. 唉我細孖都係, 佢近呢個月開始唔鍾意食飯, 好多時只食餸, 連飯團波波都唔食. -___-

    回覆刪除