2014年5月10日 星期六

BB 自己食飯飯 (17個月)

17個月大嘅BBs 鐘意自己食飯飯,不過一開始自己好難“不“,“不“唔到又會“憫“。想俾BB多D成功感?一開始用video個方法都幾好架 ^O^


究竟BB幾時開始練習自己食飯飯?

到 BB會搶餵食者的匙, 要自己食就差不多了. 時間方面, 真的每個BB都不同! 我家孖寶大約12個月大開始, 想要大人的匙 (但不是強烈要, 只是想拿著, 看看, 玩弄一下, 扮"不"), 那個時候她們自己會有一隻匙拿著, 而我會用另一隻匙餵. 

大約15個月大開始, 孖寶就很認真地想自己食, 但一開始是不太可以將匙直接放入口的, 通常是未到咀邊, 食物已經掉了. 轉捩點是一隻新的匙! 最主要是柄要短!

到了大約16個月大, 又有另一個有趣的遊戲,令孖寶有得食, 有得玩, 又可以增加BB自己食mum mum的成功感, 雙培興奮! (都有video, 不過要找一下, 下次再分享)

 到現在17個月大, 就慢慢練習到自己可以食得幾好 ("放入口" 那一部份). 不過每次如果是自己"不"飯, 暫時都只可以"不"到幾粒. 剛剛買了一個新碗, 不知道是不是又會是另一個轉捩點呢? 真的好期待啊!


妹妹BB自己食飯飯:



家姐BB自己食飯飯:


BB12個月大唔肯食嘢?



沒有留言:

張貼留言