2015年1月27日 星期二

感動,謝謝您們!(學員的分享)

   真係好感動啊!!!星期六講完 Towngas的課,今日就收到學員嘅心聲分享!!!(已問可post)

From Po Yee 媽媽(無編輯過架):

心聲:第一次做人媽媽,本身又唔識煮飯,諗到唔知俾乜野個仔食就不其然有d擔心!由Aden六個月起就努力找尋bb食鐠。偶然找到營孖媽手記blog,令 我如有神助!多得Katrina無私o旣分享,Aden先至由六至九個月食到不過不失旣半固體食物 xD wahaha, 但係踏入十個月,佢開始玩多,又好似食到好悶,咁啱Towngas x Katrina 開堂,我就的起心肝去學煮野! 

工作關係,只可以參加星期六班,有限時間內又學到育兒知識(有關食物),當然主打食物營養及配搭,非常充實!落堂後急不及待去買食材,準備星期天下廚! (心情滿期待!) 恰巧當天Aden早上睡久了,我有足夠時間慢慢做!做好那刻,嘗味那時,及Aden把整碗吃光時,都讓我有超強滿足感!!期待再試Katrina的bb食 譜!」

實在係青出於藍!有老懷安慰嘅感覺!其實我都係俾D靈感 inspiration 大家,相信大家都會比我做得更好~ ^O^ 俾個你地~

 睇到都想食!

 

沒有留言:

張貼留言