2015年1月6日 星期二

2歲 PN 學前班 : 孖寶第一日番學喇! (二)

<第一天放學> 老師報告:

兩個都有輪流喊, 只係斷斷續續, 都算幾好.
有一個見另一個喊 (由於我嘅烏龍, 老師不知誰是誰), 仲會拿紙巾幫她抹 (這就是孖B的好處吧, 有個照應, 壯下膽 ^^)
 ......
 .....
 
在路上:

媽媽: 你今日食咗乜嘢茶點呀? (問完諗: 佢地會唔會答呢?)
 (隔咗5秒) 餅餅

媽媽: (心諗) 咦, 真係會答架喎! 再問: 咁仲有無其他呀?
(答得好快) 水

 ~~ 之後問過老師, 真係餅同水啊! ~~ 
好感動啊! 原來BBs已經可以記得學校D嘢, 仲識話番俾媽媽聽!
 
回家後:

婆婆: 學校老師唱咗乜嘢歌呀 ?
兩姊妹開始有所動作, 嘩, 原來係做緊 head, shoulders, knee & toe 嘅動作!!! (當然只係有頭有尾, 無乜拍子, 中間又唔見咗, 但媽媽已經好好好開心!!) 其實媽媽我自己之前示範過好多次, 不過之前都係我自唱自跳, 今次係第一次我一路唱, 兩姊妹一路跳! 不禁覺得老師真係好厲害啊!!! 也覺得俾BBs番PN係正確的 (因為之前都有疑惑應否上PN).
 
乖乖番學, 所以有新玩具 (其實係要學習幫手做家務, 媽媽好奸啊 !!!)


 第二天番學, 在沒有跟老師溝通下, 媽媽給了家姐一個大的髮夾, 妹妹一個小的, 希望老師會明白, 果然老師一看就知媽媽嘅用意 ^O^ 咁就容易認好多喇 ~

2歲 PN 學前班 (預備篇)

2歲 PN 學前班 : 孖寶第一日番學喇! (一) 

 http://hk-dietitianmama.blogspot.hk/2015/01/bbs-first-school-day-pn.html


沒有留言:

張貼留言