2015年1月21日 星期三

BB 好去處 : 摘士多啤梨 @ 農莊 (Strawberry picking @ Farm)

冬天係去農莊嘅最佳時節 (當然不是非常寒冷的日子), 因為比較少蚊蟲出沒 (但都是有的, 所以要做足防蚊措施啊~)

跟上次拔紅蘿蔔事隔1個月, 終於可以摘士多啤梨喇 ! 而我亦發現......原來BBs係識用剪刀架 !!! 基於安全理由, 就算兒童剪刀通常都會話 3-4 歲先可以用, 不過原來 25個月大就識用!!! 當然係要係專人 (即是我及Daddy) 指導下, 才可以啦~~~ 

似模似樣 !




 咦, 我地認唔出塊紅蘿蔔田!!! 只是1個月就已經由小叢林變成平地了!

想睇番個小叢林, click 入條 link 睇下啦~

BB 好去處 : 拔紅蘿蔔 @ 農莊 (Carrot picking @ Farm)



  
 附近只有一千零一間 "茶座 " (只有兩張枱)

食物只有一款, 飲品亦只有罐裝飲品, 但我就是喜愛這種農村簡樸的感覺啊! 坐下, 又跟店主聊天~ 聊一下如何炒有機椰菜最好味, 又聊一下湊孖B ^O^

爸爸媽媽的下午茶:                                                    BBs 的下午茶 (另外仲有自備的餅餅):

 食就食得的多, 但我都係第一次見這棵樹 !

 

 以為好酸, 但又幾香甜喎~

 

上一次忘記影價錢牌, 今次補番~


 家姐BB率領大家出發~~


有人話要剪椰菜葉 @_@

OK...好在地上有很多枯葉任剪!



即榨蔗汁 : 我自首, 雖然好甜, 但我有飲, 好好味啊!


原來士多啤梨盒有寫交通工具資料~


BBs 跟媽媽一樣, 很喜歡農莊啊~~~ ^O^


沒有留言:

張貼留言