2015年2月5日 星期四

媽媽也 Party: Apps Launch Party

今晚做咗Party mama~ 受邀去參加Roadshow 新App - HK2gather 嘅 launch party ^O^ 又幾好玩喎~ **仲係 backdrop 搵到自己幅相**

仲做咗小 fans 同除天佑,方健儀(前無線主播)影相~~ hehe~

我仲好 efficient, party 7pm 開始,逗留個半鐘,9pm番到屋企同BBs講故事瞓覺!yeah~ 做媽媽之後,學識要好好安排時間




有我同BBs嘅相啊 !

 

大會安排咗即影即有, 又有道具, 真係好好玩啊!



做個小 fans 去影下相先~ ^O^

 除天佑~ 真人好 nice 又好靚仔啊~


 主播果然係主播! 方健儀好親切, 真人把聲仲好好聽呀! 我好鍾意睇佢報導新聞架!


我的 Roadshow 編輯 - 係咪好俊朗呢? ^^ 平日俾好多寫作意見俾我架 (咁我先可以有進步)~  


仲有禮物 ^O^ 大會安排真好~

 

沒有留言:

張貼留言