2013年7月27日 星期六

BB幾大先坐得穩? 幾時先識爬? 幾時先識扶住企?

文章日期:07/27/2013 11:53 pm

唔知係唔係因為我地係孖B, 所以發展都好同步~~  就算唔係一齊, 都係一個會做先, 然後另外嗰個都會.

話說BBs6個月大去健康院檢查, 姑娘當然又有小測試俾BBs! 今次有3樣.

1) BB坐直, 然後叫工人姐姐 (總之係照顧者) 攞住搖玲, 引BB去攞. 兩個都OK!GOOD JOB! (點解唔係姑娘攞住?姑娘話BB可能會因為陌生人而唔去攞,測試會唔準)

2) 扶住BB企,睇下腳仔有無力. 兩個都OK!GOOD JOB! 

3) 俾BB自己坐坐,每人坐到3秒。

姑娘話(無眼神嘅接觸):都ok,坐到。。。。。。 不過番屋企要練習下喎。可以坐到耐D唔止3秒。
婆婆即時緊張:坐得多腰骨會唔會唔好?
姑娘:BB由而家到1歲期間要學好多嘢,如果而家仲唔自己坐,又點學其他嘢呢
 
<番到屋企>

飲完奶即刻練習坐坐! 

咁究竟之後練咗幾耐識自己坐坐?3日!此時,BBs Mami我明白咗一個道理,就係唔可以扼殺BBs嘅發展機會!BB唔係唔識, 而係我都無比機會佢地練習!

BBs(大細孖只係相差幾日)
6個月零16日大識自己坐坐
6個月零18日大識趴住向前"彈"(好似小青娃咁)
6個月零21日大識爬爬 (可以爬到1米!用頭幫手,好得意啊!)
6個月零26日大識扶住床欄企起身!(屋 企個個都好好好surprise呢!)究竟有乜嘢咁大吸引力令BBs想起身?不能不說!電視嘅魔力實在勁!平時無開電視,營孖媽同婆婆想睇新聞,唯有將 BB床(BBs坐係入面玩)高個面轉向電視,肯定BB坐住睇唔到。突然婆婆大叫一聲:你睇下!嚇到我即刻睇下BBs,原來其中一個企咗係度,攬住床欄睇緊 電視!哈哈,BB都俾我地嚇咗一跳,因為佢正在好專注睇電視。 




Yuki +Anki at 09/13/2013 02:04 am comment
我同你一樣~都pass~不過我去健康院係姑娘比~BB都有拎~同要我叫佢名~ 我咩都唔識~姑娘話BB好小企~要練~坐其實佢都住得耐~返左屋企練左一日都坐到一分鐘先跌~佢成日跌下喙下咁~好攪笑~
營孖媽 at 09/14/2013 12:18 am reply
你BB好叻叻啊!我都係邊做邊學~ 我諗個個新手媽媽都係一樣 。D健康院姑娘真係好好(真係要俾個讚佢地),不過覺得政府support 係6個月至1歲大真係少咗D。。。全靠媽媽們係網上面share下~ 係呀係呀,我都好記得佢地好似大番薯咁~超可愛~

2 則留言:

  1. 想請教下, 其實使唔使"教"BB點趴架呢? 佢只係會將自己向後推, 唔識得向前

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 適弦, 我大孖一開始就向前, 不過細孖都係向後 (諗番都幾得意)! 有方法架!

      1)放佢鍾意嘅玩具在前面,大約佢向前少少就可以拿到的距離。 
      2)大人用手掌給他的腳掌用少少力向前推 (給他知道向前的感覺)
      3)大人給他示範 (對於BB來說,示範是很重要的!)

      大約1-2天,我細孖就已經會向前了!

      刪除