2013年7月18日 星期四

BB7個月大睇乜書書好? (一)

文章日期:07/18/2013 01:02 pm

雖然湊孖B係需要好好follow時間表, 不過每日玩乜就真係唔需要太routine. 今日食完午餐(BB食完, 大人又食完), BBs 就去自己睇書書 (我地當然會係旁邊睇住, 講解下), 不過佢地有時都鍾意自己睇同"玩"本書.

話說營孖媽我對BB書真係"零"知識, 但係BBs又真係需要睇書學習架喎, 咁我當然非常積極去做資料搜集啦! 大大小小嘅書確實買咗好幾本, 不過佢地暫時最鍾意嘅都係下圖嗰本. 同一系列買咗兩本, 另外嗰本佢地都鍾意, 不過哩本係非常鍾意!!! 由佢地6個月大開始俾佢地睇, 到而家都未厭. 大孖仲會因為哩本書係目標而爬得好快, 哈哈!

同其他書比較, 佢地特別鍾意哩本,我諗係因為:

1) 哩本有D毛毛突出(如圖下)
2) 大小適中 (用手仔楂住)
3) 圖畫簡單, 易明
4) 顏色鮮艷
5) 我 /佢地婆婆會加插動物叫聲~


星期六去書展, 希望可以搵倒多D哩類書書啦!





沒有留言:

張貼留言