2013年7月22日 星期一

BB唔想食糊仔/粥仔?

文章日期:07/22/2013 05:54 pm

回想一下, BBs最初食糊仔(5.5個月大)都係好似唔想食咁 (諗番其實應該係唔識食). 只係想佢地食幾匙, 但係就好唔願意食咁, 佢地婆婆 (主要照顧BBs嘅飲食) 甚至要求可唔可以遲D先開始食固體, 因為好花時間, 又整到好污糟. 不過係營孖媽我力陳利弊之下, BBs婆婆當然都肯配合啦.

BB唔食係唔係唔想食?

唔係, 而係需要時間學習! 有生以來只啜奶嘅BBs第一次見到mama放一"枝"嘢入佢地個口, 完全唔知應該點做.

大孖: Errr...... 我要點做呢? 唔係奶樽, 又唔係媽媽奶, 又唔似奶咀....
細孖: 家姐, 照啜啦, 應該一樣
大孖: 啜啜啜, 唔係喎, 妹妹, 怪怪地喎!  (哈哈, 我諗好多媽媽都仲記得BB食第一啖糊/粥嘅 funny face)
 
婆婆: BB唔鍾意食呀!!! 遲D先俾BB食啦!
作為一個 first time 媽咪嘅我: 點解咁嘅? 同我想像唔同嘅!!! 讀書時無教得咁detail 架喎!
Put my "營孖媽" hat on: BB係因為唔識食, 咁練習下咪得囉!
如是者1個星期, 2個星期......

大孖: 妹妹, 婆婆日日開大口個嘅姿勢 + 講"吞吞" + 每日都係我地餓餓地嘅時候先俾我地, 好明顯係食得架喎!
妹妹: 係喎! 仲好食過奶!



BB未準備好?可以睇番我另一篇 <BB幾時開始食糊仔? >



其他原因?

1) 會唔會係糊 /粥嘅稀杰? 我地兩個都鍾意杰的.

2) 會唔會鍾意菜肉同粥分開 (唔一齊煮)? 又或者鍾意撈埋一齊. 因為我想BBs餐模仿大人餐, 同埋俾佢地試真D唔同蔬菜, 肉類嘅味道, 所以初初唔會撈埋一齊.

3) 會唔會太餓? 唔餓同太餓都唔會食.

4) 環境舒適嗎? 溫度適中, 唔好開電視 (因為會分心)

5) 有無交流? 我地因為孖B, 所以一個婆婆餵, 一個工人姐姐餵. 工人姐姐比較無咁多嘢講 (氣氛比較沉悶), 所以佢餵嗰個通常食得無咁好.

6) 櫈都有關係! 我地兩個都唔鍾意combi high chair......鍾意IKEA high chair......其他人可能相反.

原因實在太多喇, 係度都講唔晒.....  都係嗰句: 耐性, 耐性 + 耐性 ~

沒有留言:

張貼留言