2013年8月4日 星期日

星期日簡易餐: 牛油果蛋黃糊!

文章日期:08/04/2013 10:35 am
果然係營孖媽嘅BB! 哈哈, 連口味都似! 牛油果係我都幾鍾意食嘅食物之一! 不過我唔鍾意齋食! 要係 salad, sushi, sandwich, gaucomole.......之類.

營孖媽鍾意整比BBs食嘅另一個原因係因為實在好簡單, 易整, 唔使煮, 最啱星期日工人姐姐放假整, 哈哈! 不過因為剛剛買嘅通常未熟, 所以要早幾日買定.

做法: (如圖示)
1) 清洗外層.
2) 對半CUT開, 然後順時針方向扭
3) 核會係一邊
2) 用刀劈落粒核, 然後轉下, 粒核就會成粒出咗黎!
3) 用茶匙挖成蓉.
4) 然後可以同糊仔一齊食 (試過同粥一齊食, 大孖鍾意, 細孖就唔係咁鍾意)!

每餐嘅原則係要有(1) 澱粉質,  (2) 蛋白質, (3) 蔬菜. 星期日最懶又營養均衡嘅BB餐係......... 牛油果蛋糊.

今日仲試咗韓國蛋, 蛋黃係偏淺色 (如圖), 而味道都唔錯.

P.S.: 以上用蛋黃,因為我地BB仲未試蛋白。蛋白比較容易引致敏感,所以要特別注意一下~



 



營孖媽 at 08/18/2013 02:26 am comment
Hello~ 蛋同牛油果係分開架。如果你鍾意,都可以攪埋一齊。  蛋烚13分鐘,留係熱水焗耐一D。去殼,去蛋白,只要黃。用叉壓碎蛋黃,加少少水攪至蓉狀就可以架喇 (上圖,左上角黃色嘅就係蛋黃完成品)。 如果係大D嘅小朋友,可以同樣烚蛋,不過蛋黃連蛋白切粒~ 你小朋友幾大個呢?
king at 08/17/2013 10:25 pm comment
你好, 請問個蛋點加落個牛油果度呀?

1 則留言:

  1. 請問十一個月大嘅BB,一個星期可以食幾多牛油果?

    回覆刪除