2013年8月19日 星期一

咀嚼練習 #3 : 蜜糖豆

文章日期:08/19/2013 05:19 pm
咁細細粒嘅又可以用乜嘢食物呢?今日用大人食嘅蜜糖豆,攞幾粒俾BB練習下。

蜜糖豆烚/蒸至軟身,取出幾粒豆。

哩樣係我暫時諗到最乾淨嘅練習手指頭食物咁咪唔使用/食餅?又唔係喎,因為想佢地試攞唔同質感嘅食物自己食。

* 青豆得唔得?唔係唔得,而係雪藏青豆多數有色素,所以用蜜糖豆會好D。 
P.S. BBs 今日8個月零19日大~

** 食嘅時候, 記住要睇住BB, 因為豆豆都有哽親嘅危機架!


Yip at 08/20/2013 11:01 am comment
你好啊營孖媽...我個女六個月大小小..我俾佢食左幾餐南瓜粥..今朝d便便係橙橙地色..我想問..甘係未代表亞女消化唔好?(直腸直肚)
營孖媽 at 08/20/2013 11:13 pm reply
其實好多時都係咁架, 直到我地8.5個月都好多時係咁. 係因為BB消化功能未完全成熟 (就算大人, 有D都會食南瓜, 出南瓜~). 只要唔係水狀就OK. 如果係水狀, 就要觀察下~ 食菜會綠色添架~ btw, 咁你囡囡鍾唔鍾意食南瓜呀?

沒有留言:

張貼留言