2013年8月15日 星期四

蘋果蓉 vs 蘋果汁

文章日期:08/15/2013 04:12 pm
BB唔食蘋果蓉, 飲蘋果汁得唔得? 作為營養師嘅營孖媽梗係話唔得啦! 因為蘋果蓉有豐富嘅纖維, 可以幫助BB腸道有健康嘅運作! 不過如果BB唔舒服, 無謂口, 就可以俾蘋果汁BB飲, 等BB吸收多D維他命C, 同增加熱量

" 蘋果蓉 " 原來唔係想像中咁易整架!

" 蘋果蓉 " 製作要點:
1) 蘋果要"粉" (買番黎放幾日就OK), 如果唔係, 勁難"挖"
2) 我選擇用"5粒的" 蛇果 (如圖下). 試過好多種蘋果 (Gala, Golden Smith, 日本富士.....), 都係哩種最易整.
3) 即"挖"即食, 唔係因為會色唔靚, 而係因為蘋果曝露係空氣中慢慢氧化 (變啡色) 維他命C就會大大減少
4) 用攪拌機攪得唔得? 攪完之後變晒啡色, 維他命C都會少咗好多!



沒有留言:

張貼留言