2013年8月28日 星期三

BB蛋黃蓉做法

文章日期:08/28/2013 11:08 am
一直都無時間寫番之前D BLOG, 要慢慢補番至得.

BB蛋黃蓉做法:
1. 雞蛋連殼用細火烚13分鐘 (凍水落). 熄火後焗一陣(蛋黃熟透).
2. 去殼, 去蛋白, 只剩蛋黃.
3. 用匙將蛋黃整碎 (如圖中下), 然後加少少水, 母乳或配方奶.
4. 攪至蓉狀, 即成! (如圖右下)

食法:
第一次試食可以試1/4 個蛋黃, 連續試3日睇下BB有無敏感. 然後下次食可以試1/4 或 1/2 個. 每日最多食1個蛋黃. 每星期最多2-3個蛋黃.

幾時可以開始食蛋黃?
其實BB食到糊仔之後都可以食, 不過營孖媽我就俾BBs 試蔬菜水果先, 7個月大先食蛋黃. 我地出生體重分別係5磅幾, 同4磅幾 (孖B黎講, 都算幾好) , 所以我都等BBs腸胃發展得成熟D先試.



營孖媽 at 08/29/2013 11:12 pm comment
 yesyes, 營養好,蛋白質類食物黎講,蛋黃屬於易消化。不過如果同菜/水果/五穀比,蛋白質係無咁易消化(留係胃度耐D)。
mondy at 08/30/2013 01:06 pm reply
mondy at 08/29/2013 01:25 am comment
蛋黃好有營養~~~ 不過我都諗住等bb 6-7個月先俾佢試~~~ 蛋黃應該都係比較難消化, 對嗎?
營孖媽 at 10/02/2013 10:58 pm reply
Hi Mondy, 我諗yahoo真係有D問題......我真係每篇BLOG入黎睇先知有留言.......其實6個月時BB試固體都係主要試食同埋學食嘢, 所以唔想佢地太急適應蛋或其他肉類.

沒有留言:

張貼留言