2013年8月14日 星期三

BB第一次食番茄

文章日期:08/14/2013 10:54 am
終於到食番茄喇! BBs 8個月大, 終於可以一嘗番茄嘅滋味~ 幾日前俾番茄佢地食, 第一次食麻麻地 (畢竟有D酸酸地), 隔幾日再試好D.
大孖第二次表現鍾意. 細孖就唔鍾意淨食番茄, 鍾意撈落糊仔/薯蓉度食 (我自己試食過, 真係好食D, 甜甜地, 唔覺酸, 因為有奶味).

做法:

1) 先放原隻番茄落滾水, 焯2分鐘倒 (皮會爆開少少). 然後去皮. (如圖1)
2) 將番茄切開, 去核, 切成小塊 (如圖2)
3) 番茄, 豬肉蒸15分鐘 (如圖3)
4) 薯仔烚大約 30-45 分鐘 (視乎薯仔大小), 至皮爆開就OK (如圖4).
5) 趁薯仔熱, 去皮, 用叉壓至蓉狀 (凍咗會好難壓). 然後開D 奶, 加入薯蓉, 攪混. (如圖5)
6) 最後可以將圖6嘅薯蓉, 番茄蓉, 豬肉蓉撈埋一齊就可以架喇!

P.S. D顏色真係好靚啊! 不過佢地太肚餓, 我影唔到MIX 咗嘅相, 或者遲D補番啦~

沒有留言:

張貼留言