2013年8月7日 星期三

粟米豬肉(柳梅)蓉

文章日期:08/07/2013 10:03 am
BBs係好鍾意食粟米架! 不過營孖媽都唔會成日整, 因為BBs要有均衡嘅飲食, 要食多樣化嘅食物.

做法:
1. 新鮮粟米洗淨
2. 切出粒粒, 蒸20分鐘. (如圖2)
3. 放粟米入攪拌機, 加少少水攪成蓉 (如圖3)
4. 用濾網隔渣. 粟米蓉就完成喇! (如果BB食到, 又唔會太多便便, 可以留少少唔使/隔渣)
5. 豬肉揀柳梅係因為柳梅焾D. 切粒, 蒸熟. 待冷卻一D, 放入攪拌機, 加少少水, .攪成蓉狀.

P.S. 因為燈光問題, 所以顏色差D.





mondy at 08/22/2013 01:00 pm comment
營孖媽~~~ 想問下如果跟你嘅做法,粟米蓉可以俾5個半月bb 食嗎?會難消化/易敏感嗎?
營孖媽 at 09/14/2013 11:33 am reply
Yuki : 你都有個囡囡啦~ 再追個同Anki 有伴~
Yuki +Anki at 09/13/2013 01:54 am reply
我都愛女呀~你就好啦~一生生兩個女~~
營孖媽 at 08/24/2013 01:29 am reply
你都追多個啦~~俾囝囝多個伴
mondy at 08/23/2013 01:33 am reply
哦哦~~~ 明白~~~ 你對孖女都好cute呀~ 實不相瞞.... 我好恨女架~~~
營孖媽 at 08/22/2013 10:16 pm reply
Hi Mondy, BB 5個半月食粟米有D早. BB腸胃可能未發育好, 我建議6個月大先食其他嘢, 之前食純米糊就OK喇~ 我地6.5個月倒食粟米蓉. 你遲DD先試啦~ 你BB好可愛啊! chubby chubby~~

2 則留言:

  1. 營孖媽, 您好! 請問濾網可以係邊度買到? 怎樣決定哪種食物需要用濾網? THX!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello, 您好! 濾網有好多牌子都有架. combi, 鴨仔...etc. 大型百貨公司, 賣BB嘢的地方都有. 通常上面是不銹鋼網, 下面是膠碗. 到後期我用個網爛咗, 我試過普通篩 (有長柄), 不過真係唔得, 因為不能平穩放在碗上.

      有"渣"的 (即多食物纖維的食物)都要用濾網, 如豆, 菜, 甘筍. 番薯最初都要, 因為多纖維.

      我建議一開始所有食物都用濾網, 反正食物濾完成蓉狀, 俾BB食.

      刪除