2013年8月6日 星期二

奶癬

文章日期:08/06/2013 12:40 am
一路都好想分享一下, 不過未有時間, 今日終於"的"起心肝分享一下細孖BB細細個面面有奶癬點處理.

話說細孖BB 2個月大時下巴出現紅色粒粒, 初時無乜理, 點知越出越多.... 但又唔想帶BB去診所(多菌嘛)...但見佢又越來越多, 連面仔都有... 於是就試BBs 太婆教嘅古方! 就係搽"媽媽奶" ! 又真係好好好神奇喎! 真係得喎! 過幾日D粒粒就退咗D! 不過.....好快又走番出黎.......媽咪真係有D擔心, 因為又越來越多, 成面都有 .....最驚整損發炎. 終於都係帶細孖BB去睇醫生.

醫生話開隻藥膏俾BB搽, 好快好番, 媽咪我當然問多D, 醫生居然話想開嘅係"類固醇"!!! OH, NO!!! BB咁細個要搽類固醇, 當然盡量唔好啦 (雖然醫生話安全)!!! 係BBs Mami 追問下, 原來係有alternative嘅! 不含藥物成份, 簡單黎講, 係一枝"潤膚膏"! (圖下) 不過醫生話唔知好唔好架, 有D人得, 有D人就要類固醇至得, 可以試幾日, 如果唔好就要搽類固醇, 如果唔係, 驚BB抓損.
好在試咗幾日, 真係慢慢好番好多 (好在無用類固醇)! 就算之後間歇性出番, 搽完又ok, 過咗冬天, 天氣無咁乾, 仲好番唔使搽呢! (回想番, 可能係細孖孖比較怕乾)


P.S. 如果想知圖下醫生開潤膚膏名可留email俾我. 醫生話天氣乾燥, BB都可以搽, 不過我係係醫生度配, 唔知其他邊度有得買......


2 則留言:

  1. BB下巴同嘴角由十二月底左右開始有紅點,之後愈來愈嚴重,搽過好多潤膚膏都唔好,想知道你用邊隻cream

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個:
      http://bbn.com.hk/catalog/product_info.php?products_id=462

      但如有"損", 就搽 wound gel =)

      刪除